Nt-ultra

Neks sanoiko ne sulle sieltä sitä riskilukua. Itsellä oli riskiluku 1:48. NIPT testissä kävin ja tulokset oli normaalit.
 
Ultrien lapsikieltoa on perusteltu aiemmin mainittujen lusäksi myös sillä, että kätilö saa työrauhan sekä sillä, että ultralaitteet ovat kalliita ja herkkiä.
 
Neks sanoiko ne sulle sieltä sitä riskilukua. Itsellä oli riskiluku 1:48. NIPT testissä kävin ja tulokset oli normaalit.

Se oli 1:230. Ihana kuulla että sinulla oli NIPT normaali vaikka riskiluku on paljon suurempi:) Verikoe tulokset oli minulla aika normaalit mutta tuota turvotusta sitten löytyi.
 
Mulla oli vaihtelua nt:ssa. Saatiin luvut 1,4-1,9mm. Sikiö vastasi viikkoja. Mulla varmaan verikokeet nosti riskiä.
Sulla on hyvä toi riskiluku kun 1:250 on se raja et ne ottaa yhteyttä.
Haluatteko muuten selvittää myös vauvan sukupuolen sehän onnistuu NIPTillä myös. Me haluttiin ja poika ois tulossa.
 
No ei se tulos sitten ole kaukana siitä normaalista rajasta:)
Voi että en edes tiennyt että sillä voi selvittää sukupuolen ja kyllä haluamme tietää sen mahdollisimman pian! Paljon onnea poika vauvasta ja ihanaa että teille tulee se mitä toivoitte!
 
Nyt kun tarkemmin katsoo, niin mun kannassa näkyy kaikki muut tulokset mutta ei noita kahta yllä mainittua. Ne näkyy kyllä lähetteessä, mutta ei tuloksissa. Kokeiden ottamisesta on tänään viikko ja ultra on maanantaina. Nyt tietysti aloin kehittämään päässäni (aiemmin en edes tajunnut huolehtia asiasta) salaliittoteorian siitä, MIKSI ne arvot ei näy vaikka muut näkyy?!

Mulla oli myös näin ja tulokset tuli näkyviin vasta viikko nt-ultran jälkeen. Paikkakuntakohtaista luulisin.
 
Mulla oli myös näin ja tulokset tuli näkyviin vasta viikko nt-ultran jälkeen. Paikkakuntakohtaista luulisin.

Huh, jospa se tosiaan johtuisi tästä. Kiitos tiedosta! Fiilikset vaihtelee muutenkin tosi paljon toiveikkaista epätoivoiseen. Onneksi maanantaina on jo ultra!
 
Laitoin terkkarille tänään viestiä, et onkohan mun peli menetetty ihan kokonaan, oottelen vastausta ja jos ei huomenna kuulu,niin soittelen sille. Tuntuu turhalta ajella kahelle erikoislääkärille keskiviikkona ja todeta, et turhaan mulle siellä aikoja varailtais. Viimeyönki näin unta, et lähin pyörällä lumisateessa ajamaan kotoa tyksiin (n.60km isoja teitä) kuulemaan, et peli o menetetty. Eli kokoaja pyörii asia päänupissa. Ja googlettanu oon jo kaikki maholliset jutut enkä oo yhteenkää näin alhaseen hcg:hen törmänny, josta olis seurannu mitään hyvää. :sad001
 
Nii, onnea Mamma84 pojasta ja Qwertyu kaksosista! Mää kieriskelen vaa omassa ittesäälissä enkö tajua iloita muitten puolesta :p
 
Voimia SaaraMaria! Soita heti aamusta ja pyydä, että aikaistavat ultraa, koska ei tuollaista stressiä kestä kukaan. :Heartred
 
Ei täällä tuppukylässä soitella sillon ku huvittaa, neuvola on kahtena vai kolmena päivänä viikosta täällä ja iltapäivällä on tunnin soittoaika :D ja ultraan mun täytyy mennä tonne pitkänmatkanpäähän, ehkä. Mut sais ainaki ammattilaisen suusta saman mitä mää oon funtsinu ni sekin ehkä rauhottais hieman. Ja loppujenlopuks keskiviikko tulee äkkiä kun on niin pal kaikkea ohjelmaa ennen sitä ja aikakin on heti aamusta. Jos nyt kuitenkin unta palloon, toivottavast nyt saa unta ettei tartte huomenna taas kokopäivää haukotella. Kiitos Suski75 :Heartred
 
No ei se tulos sitten ole kaukana siitä normaalista rajasta:)
Voi että en edes tiennyt että sillä voi selvittää sukupuolen ja kyllä haluamme tietää sen mahdollisimman pian! Paljon onnea poika vauvasta ja ihanaa että teille tulee se mitä toivoitte!

Kiitos.
Meillä piti jo ennen NIPT verikokeen ottamista sanoo hoitajalle joka soitti näistä tuloksista jos haluaa myös sukupuolen selville. Ne ei automaattisesti sitä tutki.
En olis tienny ite pyytää sukupuolen tutkimista mutta hoitaja kysyi että halutaanko tietää.
 
Nyt on ultrassa käyty ja iso kivi vierähti sydämeltä pois: kaikki hyvin, nt 1,4mm ja riskit T21 1:5000, T18&T13 1:100000. Yllättäen hCGb oli koholla (318 ng/mL), joka tarkoittaa ylimääräistä ultraa rv 28, voi kuulemma aiheuttaa pienikokoisuutta ja istukan toimintahäiriöitä. Toisaalta se samalla selittää pahoinvoinnin rajuuden :) Vastasi hyvin viikkoja, päivän heitto vain mitoissa. Ultraajalla meinasi mennä hermo kun toinen veti semmosta rallia ettei mittoja meinannut saada otettua :grin Ihmetteli oikein miten toinen on noin aktiivinen..
 
Multa on täältä mennyt paljon ohi, koitin nyt lukea.. En ummarra kun oon laittanu ketjun seuraukseen, mut ilmotuksia ei tuu..
 
Aika ois 18.12 silloin viikkoja 13+
Vähän jännittää, toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Takaisin
Top