Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virtsanäytteen tulokset tuli jo tänään omakantaan!! Ei onneksi ollut niissä mitään. Tää streptokokki mikä täällä joiltain on löytynyt näkyy ilmeisesti veritesteissä sitten? Tulispa nekin nopeasti niin sais sitten tietää ja toivottavasti lakata jännäämästä :D
Ainiin ja noihin tuloksiin; mulla lukee omakannassa että multa löytyi streptokokki. Se onkin taas ihan uusi juttu. Ilmeisesti ei aiheuta muutakuin että synnytyksen aikana saan antibioottia suoraan suoneen?
Esikoisen kans mun äiti tuli meille 2 viikoksi pohjoisesta sinä päivänä kun mulla oli la. Mutta lapsi syntyi sinä päivänä kun mummon piti lähtee pois... hankki sit junalipun seuraavaksi päiväksi et ehtii ees nähdä pikkusen..
Nyt en tiä miten tehdään. Riippuu vähä tuleeko suunniteltu sektio vai normisynnytys.. suunnitellun kans ois tietty helpompi sumplia se tulo, mut pitää kattoo sinne about vkolle 36 kunnes tiedetään mitä tapahtuu..
Miehen suku ei oo suomessa niin niistä ei apua heru.
Ystäviä mulla on kyl paljo lähellä et niihin onneks pystyy tarvittaessa tukeutuun. Mielelläni miehen otan synnytykseen..