Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noh kätilö ei ollut kirjoittanut koko käynnistä minkäänlaista raporttia. ️
Mäki jo mietein et mikä huuhaa tyyppi on et täytyskö tarkistaa valvirasta älä hätäile ei ollu tampereellaSiis apua, mikähän valekätilö siellä on ollut hommissa? Pysy nyt kovana että saat uuden ajan! :) minkä paikkakunnan Terveystalolla kävit. Oon ite menossa maanantaina Tre:n Terveystaloon nt-ultraan.
Sanoppa se! Mut nyt toivotaan jos se istukka alkais siirtyy siit suulta pois. Juu ollaan.Toi kuulostaa jo paljon paremmalta Enkelilapsi . Ois heti sanonu että istukka kohdunsuulla, se ois selittäny hyvinkin paljon jo noita vuotoja, ne kun on silloin paljon yleisempiä. Kannattaa nyt varoiks olla myös selibaatissa, jos ei sitä sulle sanonu.
Onko täällä muilla ollut tässä tai aikasemmissa raskauksissa istukasta vuotavaa verta? Tai et olis repeytyny?
Vois kyllä kysellä et jos itekki pääsis. Täytyy nyt kattoo kun välillä on ihan mieli maassa kun ei pysty nauttii täst raskaudesta ku on pelko ja välillä taas on niin positiivinen olo et kaikki kyl menee ok.... Hmmm... Mulle ei ollu puhetta onko se istukan kalvojen alla?...Multa löytyi hematooma nt-ultrassa ja on istukan kalvojen alla. Mullekaan ei mitään jatkotutkimuksia määrätty mutta soitin itse neuvolaan ja pyysin päästä ultraan ennen vko 20. Sanoin ettei mun pääni kestä siihen saakka ilman mitään tietoa. Mun kätilö ei kyllä ollut hematoomasta moksiskaan.
Kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan ja pyytää uutta ultraa ennen rakenneultraa, ihan vaan oman henkisen hyvinvoinninkin kannalta. Varsinkin jos ultra oli kokonaisuudessaan surkea kokemus.