Nt-ultra

Hei te joille on tulleet veriseulan tulokset omakantaan tai jollain muulla tavalla. Kauanko niissä suunnilleen meni vai kuuleeko ne vasta nt-ultrassa? Mulla ois maanantaina testit. Niin ja laskeeko ne sen tuloksen viimeisten menkkojen mukaan kun mulla ei ainakaan sillain pidä paikkaansa kun näyttäis viikon liian vähän viikkoja..
Mulla tuli tulokset alle viikossa omakantaan.
 
Huomenna ois nt-ultra. Olen aivan paniikissa. Uhkasin jo, että mies saa mennä sinne yksin!!! :D Mitään varsinaista syytä ei ole, mutta ekan raskauden km selvisi vasta ultrassa, vaikka olikin keskeytynyt jo viikolla 7. :sad001 Miehen mielestä ei ole syytä huoleen, kun meillä jo yksi lapsi on. Voiko noin ajatella?? :O Kyllä ne kivut ja murhe ois ihan yhtä suuria tuosta yhdestä höpöttäjästä huolimatta. :/ Miehet taas... :)
Laitoin ton naurunaaman, koska "uhkasin jo, että mies saa mennä sinne yksin" :D hahaha, siinähän ultraavat miehesi, hehe. Toivotaan et kaikki on hyvin! Mullakin on huomenna nt-ultra ja alkoi jännittää. Kaikenlisäksi se on jo aamulla 8:30. Hyi miten aikasin pitää herätä. Mulla vielä aamut vaikeita , kun oksennan herättyäni ja aamupalan jälkeen vielä.
 
Hei te joille on tulleet veriseulan tulokset omakantaan tai jollain muulla tavalla. Kauanko niissä suunnilleen meni vai kuuleeko ne vasta nt-ultrassa? Mulla ois maanantaina testit. Niin ja laskeeko ne sen tuloksen viimeisten menkkojen mukaan kun mulla ei ainakaan sillain pidä paikkaansa kun näyttäis viikon liian vähän viikkoja..

Mulle tuli ihan parissa päivässä Kantaan. :)
 
Rita, ilmeisesti heräsit ihan hyvin? :grin Toisaalta semmonen pieni jännitys masun pohjassa pitää hyvin hereillä vaikkei oliskaan aamuihminen!
 
Rita, ilmeisesti heräsit ihan hyvin? :grin Toisaalta semmonen pieni jännitys masun pohjassa pitää hyvin hereillä vaikkei oliskaan aamuihminen!
Joo heräsin :D kello soi kuudelta ja ponkasin samantien pystyyn, nyt ootellaan kätilön kutsua.
 
Tsemppiä ultiin! Meillä on tänään myös klo 15.30 :) Kerrottiin muuten lapsille lauantaina. Meillä on siis 7 ja 10 vuotiaat lapset. Ottivat asian tosi hyvin ja ovat innoissaan. Tyttö 7v on ehkä vähän liiankin innoissaan ja pommittaa kysymyksillä koko ajan. Eilen päätti jo nimetkin valmiiksi :happy:
 
Ainiin ja noihin tuloksiin; mulla lukee omakannassa että multa löytyi streptokokki. Se onkin taas ihan uusi juttu. Ilmeisesti ei aiheuta muutakuin että synnytyksen aikana saan antibioottia suoraan suoneen?
 
Ainiin ja noihin tuloksiin; mulla lukee omakannassa että multa löytyi streptokokki. Se onkin taas ihan uusi juttu. Ilmeisesti ei aiheuta muutakuin että synnytyksen aikana saan antibioottia suoraan suoneen?

Ja varmaan jos vedet menee niin heti antibiootille sairaalaan. :)
 
Ja varmaan jos vedet menee niin heti antibiootille sairaalaan. :)

Okei. Ei siis sen kummempaa.

Kävin siellä päivystyksessä viime viikolla ja kannassa lukee että portiolla laaja ektopia. Tämä on ilmeisesti yhtäkuin todella verestävä kohdunsuu? :) Miksei näitä voi kirjoittaa selkosuomella?
 
Okei. Ei siis sen kummempaa.

Kävin siellä päivystyksessä viime viikolla ja kannassa lukee että portiolla laaja ektopia. Tämä on ilmeisesti yhtäkuin todella verestävä kohdunsuu? :) Miksei näitä voi kirjoittaa selkosuomella?

Mulla oli streptokokki kun synntin esikon. Olin antibioottitipassa lapsivesien menon takia ja sitten synnytystä vähän vauhditettiin, koska riskit infektiolle kasvaa kun lapsivedet on pitkään menneenä. Terve lapsi syntyi eikä kummallekkaan tullut tulehdusta :)

Se takia ne kirjoittaa sen vaikeasti, koska jos meet vaikka ulkomaille ja sanot että sulla on asia x niin lääkärit ymmärtää :) Mun mielestä on ihan hyvä ettei ihan täysin tajua kaikkia termejä, koska monet asiat voi kuullostaa hurjalta vaikka ovat ihan viattomia tai eivät aiheuta mitään vaivaa. Esim sivuäänet ja reijät sydämessä ovat yleisiä pienillä lapsilla eivätkä yleensä ole ollenkaan vaarallisia, mutta vanhemman korvaan kuullostavat maailmanlopulta.
 
Täällä kans käyty perjantaina ekassa ultrassa ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa, vaikka pelkäsin vähän että röntgenkuvauksista olisi aiheutunut vaurioita. Täälläpäin niin mukavasti polilta soitettiin ja ilmoitettiin koska olisi aika, kun on usein postit myöhässä ja milloin hukassa.
 
Verikokeet otettu. Neljä pulloa sieltä otettiin ja virtsanäytteet. Jäi vaan mietityttään että eihän noissa ollu mitään syömis tai juomisrajoitteita ? Mulle sanoi että pitäis omakantaan tulla tulokset.
 
Takaisin
Top