Meillä se,ettei mies ole ollut synnytyksessä mukana on puhtaasti johtunut kerran siittä,että sanoin vie varmuuden vuoks mut ensin sairaalaan ja sit lapset hoitoon ja sit tosiaan synnytin jo omat vaatteet päällä... kun miäs ehti paikalle oli vauva jo tissillä... toinen kerta mies oli töissä yövuarossa ja siihen kun soittaa tilalle toisen (ei voi lähteä ennen sitä) meni sen verran aikaa,ettei kerennyt...synnytyssaliin kyllä kerkes sillonki mut vauva oli jo kapaloitunakin...ja nyt viimesimmällä kerralla oli kyllä lähellä mut oli sen verta nopee tilanne,etten tajunnu huutaa häntä kunnes vauva oli jo mun käsillä...toki oli salamana siinä ja soitti ambulanssit ja hualehti meistä,sai leikata kyllä napanuaranki...
Ja mua ei henk.koht o haitannu,ettei miäs o mukana,mua on vaa ärsyttäny ja harmittanu hänen itsensä pualesta,koska tiiän että hän todella haluis jokaisen lapsensa syntymän nähdä...
Ja ultrat tosiaan alkuun kävi aina mukana,mutta perheen kasvaessa se on jäänyt...odotetaan silti yhdessä ja puhutaan paljon,niin se ei haitanne...rakenneultrat on koittanu mukana käydä,mut viimeks tuli viime hetkellä hoitaja este ja niin hän jäi kotiin...yhtä rakas se piäni meille molemmille silti on ja yhtä rakkaita on myäs olemassa olevat,että jonkunhan niidenkin kanssa on oltava :)