NT-ultra

Taisi ainakin salaisella puolella jollain olla huomennakin. Kivaa kuulla muiden hyviä uutisia omaa oottaessa! :) Mutta jännitys kasvaa ja aika vaan hidastuu kun aika tulee lähemmäksi...
 
Tänään käyty ultrassa ja kaikki oli pikkuisella hyvin. ❤ Viikkoja on kasassa 12+2, joka oli positiivinen yllätys itselle, kun omien laskujen mukaan ois ollut 11+1. Niin ja laskettu aika on 7.8. :)

Oih, toivon itsekkin että kävisin noin! Että viikkoja oisikin enemmän kuin olen arvellut. Ensiviikolla se selviää :happy:
p.s. Mul oli joutoaikaa nii kävin Sohwia päivittämässä tuonne plussalistaan ton sun uuden lasketun ajan :grin
 
Kaikki oli hyvin ☺☺☺☺! Kätilö sanoi heti tulokset: Niskapoimu 1,5 mm ja verikoe- ym. muuttujien kanssa riskit kromosomipoikkeavuuksiin max 1/10 000. Jännitti niin perhanasti et olin koko päivän ihan sumussa kun tällä 39v. iällä toki on tiettyjä kohonneita riskejä mutta nyt helpotti! Kaveri oli unilla ja venytteli vaan hiukan kun kätilö pompotti mahan päältä saadakseen hänet kääntymään. Mun unenlahjat näköjään perii. Mahan päältä ultrattiin ja rakko piti olla tyhjä. Kuulemma uusilla laitteilla näin yleensä. Vanhemmilla näkyy paremmin jos rakko täysi. Nyt 13+2.
 
Oih, toivon itsekkin että kävisin noin! Että viikkoja oisikin enemmän kuin olen arvellut. Ensiviikolla se selviää :happy:
p.s. Mul oli joutoaikaa nii kävin Sohwia päivittämässä tuonne plussalistaan ton sun uuden lasketun ajan :grin


Mulla oli epäsäännöllinen kierto ennen raskautta, kun vuotoja tuli miten sattuu, mutta oli kyllä kiva yllätys. Kiitos sulle listan päivittämisestä. :)
 
Ihania uutisia tullu taas monille, jee! :Heartred

Mekin saatiin nyt aika ultraan, 14.2. Eli alle kolme viikkoa enää! Ja silloin pitäisi olla 12+1. Vitsit miten jännittävää. Ja ensi viikolla verikokeet :)
Mulla on samana päivänä ultra!:smiley-bounce013
 
Kaikki oli hyvin ☺☺☺☺! Kätilö sanoi heti tulokset: Niskapoimu 1,5 mm ja verikoe- ym. muuttujien kanssa riskit kromosomipoikkeavuuksiin max 1/10 000. Jännitti niin perhanasti et olin koko päivän ihan sumussa kun tällä 39v. iällä toki on tiettyjä kohonneita riskejä mutta nyt helpotti! Kaveri oli unilla ja venytteli vaan hiukan kun kätilö pompotti mahan päältä saadakseen hänet kääntymään. Mun unenlahjat näköjään perii. Mahan päältä ultrattiin ja rakko piti olla tyhjä. Kuulemma uusilla laitteilla näin yleensä. Vanhemmilla näkyy paremmin jos rakko täysi. Nyt 13+2.


Täällä meilläpäin rakon piti olla täynnä, kun ilmeisesti vanhemmat laitteet käytössä. Kiva, että jossain on jo uudemmat laitteet käytössä, niin rakon ei tarvitse olla täynnä. Tässä raskauden aikana kun tulee aika usein rampattua tuolla vessassa. :D
 
Kuinka kauan teillä on helsingissä kestäny että saitte tulokset (postissa/omakannassa)?
 
Heippa. Meillä oli eilen nt-ultra. Olipa ihanaa, kun nähtiin kuinka pienoinen siellä heilutteli käsiä ja jalkoja ja nieli lapsivettä ja sitten seurattiin kun sai hikan heti perään :grin ihan mahtavaa. Mieskin sanoi että voisi katsella tätä ikuisesti... Edellisellä kerralla kun oli eloton sikiö ruudulla, niin meitä kyllä jännitti aivan älyttömästi tämä kerta.. Turvotusta oli 1,2mm ja yhdistettynä seulaan, saatiin pieni riski kehityshäiriöihin. Mahtavia uutisia siis. Niitä todella odotettiin ja toivottiinkin. Nyt sitten vissiin vain ollaan raskaana ja odotellaan :angelic:. Laskettu aika siirtyi viikolla eteenpäin, ollen nyt 11.8. On kuulemma siro yksilö :Heartred
 
Huhhei! Hyviä uutisia nt-ultrasta! Vauvelilla kaikki hyvin eikä kuulemma mitään moitittavaa. :happy: La siirtyi 5pv aikasemmaks. Eli 14.8. Ja nyt oon rv 11+4. Mulla olikin sellanen tunne, että varmasti on päiviä enempi kuin se 10+6. Hyvä näin! Sillä va-ultra lääkärillä oli vanhat laitteet niin varmaan siksi heitti noi päivät. Nähtiin silmät, nenä, aivolohkot, leukaluut ja poskiluut. Kädet ja jalat. Olipas kyllä helpotus!
 
Oo ihanaa :Heartred apua enää tää vkl pitäs käivistellä et maanantaina pääsis ultraa, jännittää! Onneks se ultra on aamul jo 7 jälkee! :)
 
Tänään oli nt-ultra :)
Ajatuksella että viikkoja kasassa 11+4 mutta olikin 12+0! Hullua miten tarkasti sitä tuntee kroppansa kun ovulaation jälkeen tunsin heti milloin joku kyydissä ja niin piti paikkansa :D
La-aikaa ei muutettu paitsi jos eroa olis ollut yli 5pv. Tahdon nyt kuitenkin ajatella että se on 11.8 [emoji7] Ja kaikki oli hyvin, ihanaa!!!
 
Takaisin
Top