NT-ultra

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ultra vasta pe 3.2 , (rv 13+1 silloin)ja jännittää kovasti. On vaan tunne että kaikki ei ole hyvin , kaikki raskaus oireet melkein hävinnyt, ainoana jäänyt maha kipu ja ummetus :/ toivotaan kuitenkin parasta :) odottavan aika on hyvin pitkä......

Mulle kans tulee välillä sellainen tunne että kaikki ei ole hyvin. Itselläni se varmaan johtuu pitkälle siitä että tämä on neljäs raskaus, ja minulla ei ole ollut keskenmenoja ollenkaan ja lapset syntyneet terveenä jne. Jotenkin tuntuu ehkä "väärältä" tai jotenkin että voinko olla niin onnekas että tämäkin odotus menee hyvin ja lapsi on terve.

Toivotaan nyt kovasti kuitenkin että saadaan kaikki terveet ja hyvinvoivat kääröt syliin :Heartpink
 
Ootko päässyt kuuntelemaan sydänääniä vielä kertaakaan? Tosi pitkä odotus jos on fiilis ettei kaikki hyvin. Todennäköisyys on kuitenkin puolellasi että kaikki olisi hyvin. tsemppiä odotteluun!

Olen kerran viikolla 10, kaikki oli silloin hyvin. Mutta olokin oli silloin täysin erilainen :/ myöskin kissa vahti joka liikettä ja nukku mahan vieressä , varmaan kuunteli (ei siis normaalisti tee niin :D
Mutta ei varmaan viikkoon ole tullut lähelle , ihan kun ei enää kiinnostaisi.
( on siis tehnyt ennenkin näin , mutta lopetti kun tuli keskenmeno aikoinaan)

Kiitos <3
Onneksi enää vajaa viikko jäljellä . Kyllä tämä tästä :)
 
Meitä tiistaina ultrassa käyviä taitaa olla muutamia mut onks kellään huomenna? Kiva jännäillä kaikkien kuulumisia :happy


Mulla on huomenna!! Lasken jo tunteja :hilarious: jännittää kyllä kovin, mies tulee mukaan. Ihanaa, kun monella niin hyviä uutisia, kun täällä elää tosissaan ihan mukana. Toivottavasti itsekin saa hyviä uutisia! Huomenna on va:n mukaan 11+3, mutta vikoista kuukautisista laskien 12+6 niin laitettiin se tuohon päivään.

Mäkin katoin noita lukemia omakannasta. Vähän yritin googlailla mutta sitte päätin, että nyt loppuu, kun ei niitä osaa tulkita :nailbiting:

Ja en oo päässy kuuntelee sydänääniä kertaakaa va:n 6+3 jälkeen..!
 
Meillä ultra vasta pe 3.2 , (rv 13+1 silloin)ja jännittää kovasti. On vaan tunne että kaikki ei ole hyvin , kaikki raskaus oireet melkein hävinnyt, ainoana jäänyt maha kipu ja ummetus :/ toivotaan kuitenkin parasta :) odottavan aika on hyvin pitkä......

Tsemppiä odotteluun! Mulla loppui oireet 9+5 (muistaakseni) kuin seinään. Pari viikkoa oksentelua plus muut oireet ja sitten ei käytännössä mitään. Kaikki kuitenkin on hyvin vauvalla ultran mukaan.
 
Mulla on nt-ultra vasta 16.2 jolloin viikkoja on 12+0.

Ultrassa olen käynyt jo 3 kertaa ja kaiken pitäs olla hyvin. Silti pelottaa jos sydän onkin sammunut.
 
Keskiviikkona ultra ja jännittää ihan älyttömästi! Jännittää että onko kaikki hyvin.. raskaus tuntuu etenevän, mut en oo saanut vielä kuulla edes sydänääniä :/
 
Mulle kans tulee välillä sellainen tunne että kaikki ei ole hyvin. Itselläni se varmaan johtuu pitkälle siitä että tämä on neljäs raskaus, ja minulla ei ole ollut keskenmenoja ollenkaan ja lapset syntyneet terveenä jne. Jotenkin tuntuu ehkä "väärältä" tai jotenkin että voinko olla niin onnekas että tämäkin odotus menee hyvin ja lapsi on terve.

Toivotaan nyt kovasti kuitenkin että saadaan kaikki terveet ja hyvinvoivat kääröt syliin :Heartpink
Samoja tuntemuksia täälläkin, vaikkakin vasta kolmas raskaus. Minulla tämä piina päättyy tänään, siis ultraan mars, kattomaan kuinka pikku mytty voi ❤
 
Keskiviikkona ultra ja jännittää ihan älyttömästi! Jännittää että onko kaikki hyvin.. raskaus tuntuu etenevän, mut en oo saanut vielä kuulla edes sydänääniä :/

Täällä sama juttu. Torstaina vasta ensimmäinen ultra, jossa saa tietää onko masussa edes mitään elävää... En pidä tilanteista, joihin en voi itse vaikuttaa joten tällainen tietämättömyys ja odottelu on raastavaa. Jos ei muuta, niin ainakin kehittää kärsivällisyyttä tämä raskaana oleminen:woot:
 
Mä en malttais millään odottaa, tuntuu että kaikki on käyny jo ultrassa ja kuullu sydänäänet. Vielä kaks viikkoa! :/
 
Täällä kaikki hyvin! La pysyi samana, tänään siis 11+3 ja pituutta pikkuisella 46mm. Nt-luku oli 0,8mm. Oli niin ihmeellistä tuijotella pikkaista :love017 Oli rauhallinen kaveri, pötkötteli ensin mutta kun ultraaja vähän 'kiusasi' laitteella niin alkoi ojentelemaan jalkojaan ja käsiään :laughing002

Vähän jännitti kun ollut sitä verenvuotoa, eli ei meinaa aina välttämättä mitään! Nyt kiitollisena näistä uutisista uskaltaa ehkä pikkuhiljaa myös nauttimaan tästä raskaudesta :love7
 
Takaisin
Top