Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nt-ultran aika on 16.8, viikot silloin 11+5. Halusin seulontaan, pääsee ä-polilla käymään, n.50 kilsaa meiltä. Meistä ei taitaisi olla raskautta keskeyttämään jos jotain ilmenisi, en tiedä haluaisinko edes jatkotutkimustakaan. Tuo ultra kuitenkin tuntui tärkeältä.

Käsittääkseni multa otetaan seulat automaattisesti ikäni takia (42), mutta jos ei, niin kyllä haluan ne.
Luultavasti keskeyttäisin, jos jotain vakavampaa löytyisi.
Minusta Downit on ihania, ihan aikuisenakin. Välillä oon ajatellu, että osaisipa itsekin olla niin aurinkoinen. No raivarit on sitten omaa luokkaansa kun niitä tulee.
Cp-vamma voi ja yleensä syntyy synnytyksessä, joten kaikillahan se vaara on edessä.
Itse vaikea- ja monivammaisia hoitaneena tiedän jo kuinka raskasta se on, vaikkakin antoisaa.
Toivottavasti kukaan meistä ei joudu ratkaisuja tekemään.

Tiko,edelleen sinunkin iässä seulat on vapaaehtoisia,vaikka ne usein hälyttää ihan pelkän iän takia tässä iässä siis. Mul viimeks 39 veenä piippas kaikki .

Sehän sitten ratkaisee asian. Seuloihin vaan ja katson loppuun asti tuleeko terve lapsi vai ei. Mikäli loppuun asti pääsen. Sekin realiteetti täytyy muistaa ja hyväksyä. Kyllä mulla luottavainen olo on, että vauvan syliin asti saan.
Kuten aiemmasta viestistä selviää, niin ei mulla ole mitään vammaisuutta vastaan. Ainoastaan mietityttää oma jaksaminen, jos on vaikeasti vammainen. Rakkaitahan ne lapset on, oli ne millaisia tahansa.

eipä ole mullakaan mokomaa vielä tiedossa! loppukuulle sitä odottelen, sais postipate tuoda sen ajan jo ! :D

Oho, onpa matkaa! Onko sama kun sitten tuleva synnäri?

Mun ultraan on 6 yötä, pitäisköhän jo rupee miettii minne esikoisen laittais hoitoon.. :rolleyes: Saa luvan tulla vain hyviä uutisia, kun pitää töihinkin lähteä sen jälkeen.

Mulla vielä viikko oottelua eli ens to 18.8 ois aika.... Ja mummon pyysin jo heti ku ajan sain nii kattoo poitsuja et pääsee ny mieski mukaan :)

Joo sama paikka on jossa tulen synnyttääkki. Mun oman alueen keskussairaalasta huonot kokemukset. Sillonki arvoin, että synnytänkö keskussairaalassa vai yliopistollisessa. Oon koko ikäni siis käyny tuolla yliopistollisessa ku asuin ennen sen lähellä jne. Nyt harmittaa, että esikoisen päätinki synnyttää keskussairaalassa.

Mulle tuli toi nt ultra aika viikon varotusajalla vaan.

Ultra-aika tuli postissa... 30.8.. Vielä kolme viikkoa. :meh:

Noni, toivotaan sitten ettei tuu ihan äkkilähtö, vai oliko sun kohdalla Mintukka joku käynnistusjuttu tietystä syystä? Mulla on kaks synnäriä lähellä, toiseeen ajaa noin vartissa ja toiseen menee liki puoli tuntia. Meinasin, että tällä kertaa olisin valinnut sen kauimmaisen, mutta sitten muistin sen matkan synnärille ja ne hirveet kivut :grin Lähdettiin sairaalaan noin tunti vesien menosta, kun vähän rupesi jo tuntumaan enemmän supistukset ja sairaalassa jo vartin päästä menin jo seiniä pitkin itkien :grin

Toisaalta siellä toisessa olis varmasti ollut paremmat ultrat sun muut kun on uudempi sairaala, mutta samapa tuo :rolleyes:

Täällä mennään kyllä seulontoihin ja nt ultraan, niin mentiin esikoisestakin. Ja eiköhän se ultra-aika napsahda vasta viiden viikon päästä, kun ensi viikolla vasta ensineuvola. T: perästä tullaan, mutta ei oo kiire ;)

Lillie mulla käynnistettiin esikoinen kun sain monimuotosen raskausihottuman. Jos se uusii tän tulokkaan kohalla, niin käynnistys edessä. Muuten varmaankin odotellaan luonnollisesti käynnistystä. Mä oon ite 18 päivää yliaikanen ja esikoinenki synty vasta yliaikasena, niin uskon tänki menevän yliajalle.

Mulla enää alle kaksi viikkoa ultraan :smiley-bounce012 Minusta se on pian koska ihan vasta oli vielä 5 viikkoa jäljellä. Ja nää päivät menee ihan hirveää vauhtia! Huomenna jo eka neuvola vaikka vastahan mää sen varasin ja oli siihen kolme viikkoa, ja sitä on kertaalleen neuvolan puolesta siirretty parilla päivällä. Me ollaan kuulkaas naiset kohta synnärillä! :smiley-ashamed004

Mullakaan ei oo vielä aikaa nt-ultraan, eka neuvolakin vasta 25.päivä :) mutta nyt ei oo niin kiire kun eilen nähtiin elävä vauva vatsassa!

Takaisin