Np-ultra

Keskustelun 'Maaliskuiset 2021' aloitti Toivo21, 20 elo 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. espiga Uusi käyttäjä

Olen ihan hirveän pahoillani Mymms, valtavasti voimia :Heartred

Tuntuu hassulta kirjoittaa tämän jälkeen omasta ultrasta, mutta koska se oli jo viikko sitten enkä viime viikolla ehtinyt kertaakaan siitä kirjoitella, niin menkööt tähän perään. Meillä tosiaan oli np-ultra tasan viikko sitten maanantaina, ja siellä oli kaikki hyvin. Nallekarkista oli kasvanut käsittämätön lähes 6cm pitkä, joka suuntaan käsiä ja jalkoja viuhtova otus enkä meinaa vieläkään käsittää että siellä tosiaan on joku! :Heartred Ultraamiseen meni tosi kauan, koska tyyppi oli aluksi tosiaan kovassa liikkeessä ja katseltiin ekaksi rakenteita ja liikkumista (kaikki ok) ja sen jälkeen olisi ollut turvotuksen mittaaminen, mutta siinä vaiheessahan hän päättikin rauhoittua ja jumittui varmaan vartiksi huonoon asentoon. Kätilö joutui kauan aikaa maanitella kaveria pyörähtämään, mutta mitatkin saatiin sitten lopulta ja niidenkin osalta kaikki ok. Virallinen kirje (ei kohonnutta riskiä) tuli jo saman päivän aikana OmaPostiin. Nyt sitten vaan odotellaan rauhassa rakenneultraa ja yritetään nauttia tästä ajasta :)
    • Tykkää Tykkää x 10
  2. +Hanna+ Aloittelija

Viikko sitten käytiin NP-ultrassa. Tänään lääkäri soitti ja menen kätilön vastaanotolle kuulemaan mitä nyt. Seula siis hälytti, joten tässä nyt jännätään ja mietitään mitä nyt :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 17
    • Tyhmä Tyhmä x 1
  3. Enmau Ihastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Tsemppiä kovasti! Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa :sorry::smiley-angelic001
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  4. _scarlett Aloittelija Maaliskuiset 2021

Toivottavasti tosiaan ei olisi mitään vakavaa, tsemppiä +Hanna+, varmasti ihan kamalaa odottaa ja jännittää :sad001

Mulla huomenna ultra, enpä oo aiemmin ehtinyt itse sitä jännittämään ollenkaan, mut nyt sit iski jännitys päälle. Ei varmaan tuu ees uni ens yönä kun ootan mitä siellä näkyy.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  5. +Hanna+ Aloittelija

Kiitos.

Mä olin unohtanut koko jutun, joten lääkärin soittaminen oli tavallaan yllätys, kun en koko asiaa edes miettinyt. Murehtiminen ei tässä tietty auta, mutta silti on vaikeaa saada ajatuksia muualle.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  6. Enmau Ihastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Joo eihän se murehtiminen auta, mutta tietenki varmaan asia pyörii mielessä. Koska näät kätilön? Voihan se seula hälyyttää jos on tullut joku mittausvirhe vaikka.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  7. _scarlett Aloittelija Maaliskuiset 2021

Ultrassa käyty. Ultra oli tosi nopee, varmaan vartissa jo päästiin ulos! Kaikki hyvin, pikkutyyppi vastasi viikkoja ja ihanasti jumppaili välillä :love7 Nt mitta oli ok myös.
    • Tykkää Tykkää x 11
  8. Vattis86 Uusi käyttäjä

Kävin itse 10.9 ja oli kyllä niin lumoavaa katsella vilkkaasti liikkuvaa tyyppiä masussa. Olisin voinut miehen kanssa pidempääkin katsella pienokaista. Tuntuu, että seuraavaan ultraan on niiiin pitkä aika.
    • Tykkää Tykkää x 10
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  9. flowery Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2021 Elomammat 2018

Me käytiin myös tänään nt-ultrassa. Kaikki vaikutti hyvältä ja nt-mitta oli pieni :Heartred todella vilkas pieni :love017
    • Tykkää Tykkää x 9
    • Luova Luova x 1
  10. Polgara Aloittelija Maaliskuiset 2021

Meillä oli tänään nt-ultra jossa oli vilkas kaveri:Heartred Kaikki näytti olevan oikein hyvin :happy093Seuloissa oli matala riski mutta meen ens viikolla nipt-testiin kun sitä mulle iän vuoksi tarjottiin. Saadaan samalla tietää myös sukupuoli:love7 Niin ja laskettu aika aikaistui päivällä eli on nyt 25.3.
    • Tykkää Tykkää x 15
  11. peetuhauva Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2021

Tänään oli eka ultra ja kyllä oon elelly yhdenlaisessa vauvakuplassa loppupäivän :rolleyes: Kaikki hyvin ja viikot vastas muutaman päivän pienempää, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan alettu siirtämään. Kyllä oli ihan toista maata tämä napero kun oli niin mahdottoman vilkas, edelliset vaan köllötellyt selälleen eikä millään saatu liikkeelle kunnolla :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 11
  12. Rapumamma Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2021

Tsemppiä +Hanna+! Onko vielä mitään uutta tietoa?
  13. Äitiliini90 Aloittelija

Meillä oli eilen np-ultra ja vauvalla näkyi korostunut niskaturvotus. ens viikolla tutkitaan lisää . Ihan kamala olo .. :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 19
  14. Enmau Ihastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Voih ei :sad001 Tekeekö lääkäri tutkimuksen? Sydäntä särkeviä tuollaiset uutiset..paljon voimia! :Heartpink
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  15. toivonkipinä Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2021 Elomammat 2017

Mulla kans oli suht matalat riskit, mut kävin sit iän ja radin takia samalla reissulla labrassa antaas tuon NIPT näytteen. Joten meillekkin selviää sukupuoli ensvkolla :smiley-bounce013
    • Tykkää Tykkää x 6
  16. Liljane Aloittelija

(tuplaviesti)
  17. Liljane Aloittelija

Täälläkin on nyt koettu ensimmäinen ultra. Ensimmäinen lapsi kyseessä, ja olihan tuo aivan mykistävä kokemus! :love7 Jotenkin odotin että pikkuista täytyisi etsiä kauemmin, joten yllätyin kovasti kun kätilö esittelikin pikkuisen meille välittömästi. Siellä hän ensin lepäili ja hetken kuluttua heräsi venyttelemään. :Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 13
  18. Äitiliini90 Aloittelija

Joo, asun ulkomailla ja täällä gynekologi tekee kaiken raskauteen liittyvän .
  19. +Hanna+ Aloittelija

Kävin NIPT kokeessa, jonka tulokset saadaan perjantaina. Jos tulos positiivinen, keskustellaan jatkotutkimuksista. On ollut kyllä pitkä odotus ja tuntuu ettei loppua näy.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 13

Jaa tämä sivu