Np-ultra

Olen ihan hirveän pahoillani Mymms, valtavasti voimia :Heartred

Tuntuu hassulta kirjoittaa tämän jälkeen omasta ultrasta, mutta koska se oli jo viikko sitten enkä viime viikolla ehtinyt kertaakaan siitä kirjoitella, niin menkööt tähän perään. Meillä tosiaan oli np-ultra tasan viikko sitten maanantaina, ja siellä oli kaikki hyvin. Nallekarkista oli kasvanut käsittämätön lähes 6cm pitkä, joka suuntaan käsiä ja jalkoja viuhtova otus enkä meinaa vieläkään käsittää että siellä tosiaan on joku! :Heartred Ultraamiseen meni tosi kauan, koska tyyppi oli aluksi tosiaan kovassa liikkeessä ja katseltiin ekaksi rakenteita ja liikkumista (kaikki ok) ja sen jälkeen olisi ollut turvotuksen mittaaminen, mutta siinä vaiheessahan hän päättikin rauhoittua ja jumittui varmaan vartiksi huonoon asentoon. Kätilö joutui kauan aikaa maanitella kaveria pyörähtämään, mutta mitatkin saatiin sitten lopulta ja niidenkin osalta kaikki ok. Virallinen kirje (ei kohonnutta riskiä) tuli jo saman päivän aikana OmaPostiin. Nyt sitten vaan odotellaan rauhassa rakenneultraa ja yritetään nauttia tästä ajasta :)
 
Viikko sitten käytiin NP-ultrassa. Tänään lääkäri soitti ja menen kätilön vastaanotolle kuulemaan mitä nyt. Seula siis hälytti, joten tässä nyt jännätään ja mietitään mitä nyt :sad001
 
Viikko sitten käytiin NP-ultrassa. Tänään lääkäri soitti ja menen kätilön vastaanotolle kuulemaan mitä nyt. Seula siis hälytti, joten tässä nyt jännätään ja mietitään mitä nyt :sad001

Tsemppiä kovasti! Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa :sorry::smiley-angelic001
 
Kiitos.

Mä olin unohtanut koko jutun, joten lääkärin soittaminen oli tavallaan yllätys, kun en koko asiaa edes miettinyt. Murehtiminen ei tässä tietty auta, mutta silti on vaikeaa saada ajatuksia muualle.
 
Kiitos.

Mä olin unohtanut koko jutun, joten lääkärin soittaminen oli tavallaan yllätys, kun en koko asiaa edes miettinyt. Murehtiminen ei tässä tietty auta, mutta silti on vaikeaa saada ajatuksia muualle.

Joo eihän se murehtiminen auta, mutta tietenki varmaan asia pyörii mielessä. Koska näät kätilön? Voihan se seula hälyyttää jos on tullut joku mittausvirhe vaikka.
 
Meillä oli tänään nt-ultra jossa oli vilkas kaveri:Heartred Kaikki näytti olevan oikein hyvin :happy093Seuloissa oli matala riski mutta meen ens viikolla nipt-testiin kun sitä mulle iän vuoksi tarjottiin. Saadaan samalla tietää myös sukupuoli:love7 Niin ja laskettu aika aikaistui päivällä eli on nyt 25.3.
 
Tänään oli eka ultra ja kyllä oon elelly yhdenlaisessa vauvakuplassa loppupäivän :rolleyes: Kaikki hyvin ja viikot vastas muutaman päivän pienempää, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan alettu siirtämään. Kyllä oli ihan toista maata tämä napero kun oli niin mahdottoman vilkas, edelliset vaan köllötellyt selälleen eikä millään saatu liikkeelle kunnolla :hilarious:
 
Viikko sitten käytiin NP-ultrassa. Tänään lääkäri soitti ja menen kätilön vastaanotolle kuulemaan mitä nyt. Seula siis hälytti, joten tässä nyt jännätään ja mietitään mitä nyt :sad001
Tsemppiä +Hanna+! Onko vielä mitään uutta tietoa?
 
Meillä oli eilen np-ultra ja vauvalla näkyi korostunut niskaturvotus. ens viikolla tutkitaan lisää . Ihan kamala olo .. :sad001
 
Meillä oli eilen np-ultra ja vauvalla näkyi korostunut niskaturvotus. ens viikolla tutkitaan lisää . Ihan kamala olo .. :sad001

Voih ei :sad001 Tekeekö lääkäri tutkimuksen? Sydäntä särkeviä tuollaiset uutiset..paljon voimia! :Heartpink
 
Meillä oli tänään nt-ultra jossa oli vilkas kaveri:Heartred Kaikki näytti olevan oikein hyvin :happy093Seuloissa oli matala riski mutta meen ens viikolla nipt-testiin kun sitä mulle iän vuoksi tarjottiin. Saadaan samalla tietää myös sukupuoli:love7 Niin ja laskettu aika aikaistui päivällä eli on nyt 25.3.
Mulla kans oli suht matalat riskit, mut kävin sit iän ja radin takia samalla reissulla labrassa antaas tuon NIPT näytteen. Joten meillekkin selviää sukupuoli ensvkolla :smiley-bounce013
 
Täälläkin on nyt koettu ensimmäinen ultra. Ensimmäinen lapsi kyseessä, ja olihan tuo aivan mykistävä kokemus! :love7 Jotenkin odotin että pikkuista täytyisi etsiä kauemmin, joten yllätyin kovasti kun kätilö esittelikin pikkuisen meille välittömästi. Siellä hän ensin lepäili ja hetken kuluttua heräsi venyttelemään. :Heartbigred
 
Tsemppiä +Hanna+! Onko vielä mitään uutta tietoa?

Kävin NIPT kokeessa, jonka tulokset saadaan perjantaina. Jos tulos positiivinen, keskustellaan jatkotutkimuksista. On ollut kyllä pitkä odotus ja tuntuu ettei loppua näy.
 
Takaisin
Top