Np-ultra

Mulle ei tullut ultra-aikaa postin kautta, joten soitin tänään äitiyspolille. Siellä ei ollut edes lähetettä o_O terveydenhoitaja ei sitten ollut laittanut niitä eteenpäino_O

Kävin viime viikolla verikokeessa (ne perinteiset taudit&veriryhmä jne.) ja kysyin onko koneella lähetettä veriseulaan. Kuulemma oli ja vielä varmistin, että onko nyt kaikki tarpeelliset otettu. Kuulemma oli.
Mutta tänään selvisi myös, että ei multa ollutkaan otettu sitä trisomiaseulakoetta. Hitto!

No, kävin pikaisesti tänään verikokeessa ja sain ultra-ajan jo huomiseksi, apua :nailbiting:
En tiiä tuliko tuo seulaverikoe nyt liian myöhään otettua, tänään vkoja 11+5.
 
Mulle ei tullut ultra-aikaa postin kautta, joten soitin tänään äitiyspolille. Siellä ei ollut edes lähetettä o_O terveydenhoitaja ei sitten ollut laittanut niitä eteenpäino_O

Kävin viime viikolla verikokeessa (ne perinteiset taudit&veriryhmä jne.) ja kysyin onko koneella lähetettä veriseulaan. Kuulemma oli ja vielä varmistin, että onko nyt kaikki tarpeelliset otettu. Kuulemma oli.
Mutta tänään selvisi myös, että ei multa ollutkaan otettu sitä trisomiaseulakoetta. Hitto!

No, kävin pikaisesti tänään verikokeessa ja sain ultra-ajan jo huomiseksi, apua :nailbiting:
En tiiä tuliko tuo seulaverikoe nyt liian myöhään otettua, tänään vkoja 11+5.

Todella ikävää tuollanen unohtelu :sad001 toivottavasti tulokset valmistuu nopeasti!
 
Mulle ei tullut ultra-aikaa postin kautta, joten soitin tänään äitiyspolille. Siellä ei ollut edes lähetettä o_O terveydenhoitaja ei sitten ollut laittanut niitä eteenpäino_O

Kävin viime viikolla verikokeessa (ne perinteiset taudit&veriryhmä jne.) ja kysyin onko koneella lähetettä veriseulaan. Kuulemma oli ja vielä varmistin, että onko nyt kaikki tarpeelliset otettu. Kuulemma oli.
Mutta tänään selvisi myös, että ei multa ollutkaan otettu sitä trisomiaseulakoetta. Hitto!

No, kävin pikaisesti tänään verikokeessa ja sain ultra-ajan jo huomiseksi, apua :nailbiting:
En tiiä tuliko tuo seulaverikoe nyt liian myöhään otettua, tänään vkoja 11+5.

Inhottava tilanne :sad001 Onneksi kyselit perään ja pääset pian!
Mun muistaakseni seulontaverikokeet pystyy ottaa 11+6 asti, mutta en voi olla ihan varma tosta. Muisti kun on vähän heikohko näissä :nailbiting: Suosittelen kysymään sitä huomenna kun menet ultraan. Tsemppiä ultraan! :Heartred
 
Eilen käytiin np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Ei vaan tahtonut saada niskaturvotuksesta kuvaa kun siellä vaan kääntyi koko ajan. Ei meinannut millään saada sivusta kuvaa. :laughing002 ultraaja yritti vähän heilutella vatsaa ja yskiäkin minun piti jos olis siitä kääntynyt. mutta ei vauva vaan heilutti nyrkkiä. Lopulta sitten sen verran kääntyi että saatiin kuva pikaisesti napattua ja niskaturvotus katsottua.
 
Ensiviikolla np-ultra, huolesta aivan uupuneena sitä odotellen. En tiiä mistä tää huoli ja pelko ettei vauvalla ole kaikki hyvin kumpuaa... enkä tiedä miten tämän huolen saisi unohtumaan.

Unissakin kauhuskenaariot siitä kuinka ultrassa löydetään kuollut sikiö.
 
Unet on kyllä jotain järkyttävää tällä hetkellä. Mä en edes kehtaa täällä julkisella puolella avautua, ehkä sit joskus jos pääsen suljetulle puolelle voin kertoa miten koomisen karmaisevia unia sitä näkee. Ne on kuitenkin vaan aivojen tapa käsitellä näitä uusia ja isoja juttuja ja kuuluu asiaan. Tsemppiä! Aivot on välillä oma pahin vastustaja.
 
Ensiviikolla np-ultra, huolesta aivan uupuneena sitä odotellen. En tiiä mistä tää huoli ja pelko ettei vauvalla ole kaikki hyvin kumpuaa... enkä tiedä miten tämän huolen saisi unohtumaan.

Unissakin kauhuskenaariot siitä kuinka ultrassa löydetään kuollut sikiö.

Mulla oli aivan samat fiilikset ja ne alkoi jo tosi aikaisin. Olin aivan varma, että sikiö on nt-ultrassa eloton, mut onneksi mun tunne osoittautui tänään vääräksi ja kaikki oli pienellä hyvin.

En osaa siis neuvoa rauhoittumiseen, sympatiaa vain lähettelen ja tsemppiä odotukseen! :Heartred
 
Hei naiset, auttakaa! Sain tänään virallisen lasketun ajan sairaalan ultrassa ja pitäisi miettiä niitä verikokeita ja nt-ultraa. Millä viikoilla piti käydä verikokeessa? Oliko se 10+? Pitäiskö mun vielä vaivata neuvolaa (en kehtaa kun oon tällainen suhari et unohtelen kaiken). Tänään on 8+6.
 
Hei naiset, auttakaa! Sain tänään virallisen lasketun ajan sairaalan ultrassa ja pitäisi miettiä niitä verikokeita ja nt-ultraa. Millä viikoilla piti käydä verikokeessa? Oliko se 10+? Pitäiskö mun vielä vaivata neuvolaa (en kehtaa kun oon tällainen suhari et unohtelen kaiken). Tänään on 8+6.
Muistaakseni 9+0-11+6 ja 10+0 olisi parhain aika käydä, varmaan juurikin sen takia että jos la heittoa niin osuisi tuohon ikkunaan :)
 
Hei kaikille! Olen seuraillut taustalla jo pidemmän aikaa, mutta vasta näin np-ultran jälkeen uskaltauduin itse kirjoittamaan. Se oli meillä eilen ja tänään on rv 13+0. Kaikki oli hyvin! Ultraaja kutsui tyyppiä flamencotanssijaksi, koska vispasi niin kauhiasti eestaas. :Heartred Meillä oli erityisen jännittävä viikko ennen tätä ultraa, sillä vuosin hiukan verta. Kirjottelen siitä tarkemmin tuonne verenvuotokeskusteluun. Meillä on taustalla yksi keskenmeno talvelta, mistä syystä oon venyttänyt tännekin kirjoittamista. Nyt yritetään iloita, olla toiveikkaita ja uskoa tähän juttuun!:Heartred
 
Meillä oli viikko sitten niskaturvotusultra. Kaikki tyypillä hyvin!! :Heartred

Kävin OmaKannasta katsomassa muutama päivä myöhemmin malttamattomana riskit Downiin ja Edwardsin syndroomaan, ne oli myös onneksi todella helpottavia lukuja (1:80 000, 1:100 000) niin ei tarvitse niitäkään todennäköisesti nyt sen kummemmin miettiä.

Laskettu aika siirtyi parilla päivällä (3.3).
Nyt on kyllä tosi helpottunut olo.

Tsemppiä kaikille ultriin!!! :Heartred
 
Takaisin
Top