Niskapoimu-ultrat

288698eeac336414bee173a9c1fa7cfb


Tässäpä meidän pikku tyyppi. Hyvin rauhalliselta kaverilta vaikuttaa, meinas tänäänkin vedellä vaan sikeitä kun koitettiin vähän saada liikkumaan että sais niskaturvotuksen mitattua. :D Käytiin siis maanantaina ekan kerran ultrassa ja sillon ei saatu mitattua. No onnistu se sitten lopulta ja turvotusta on 1,4mm.
 
Eliza79, aika huippua että sattui tollainen ultraaja! Mäkin yritin selittää tosta nub teoriasta mutta ultraaja hymähti vaan että onhan niitä kaikkia teorioita :D
 
Eliza79, aika huippua että sattui tollainen ultraaja! Mäkin yritin selittää tosta nub teoriasta mutta ultraaja hymähti vaan että onhan niitä kaikkia teorioita :D

Joo, ihan hämmästyin, kun hän tuon veikkauksensa sanoi! Hiljaa itekseni kun tietysti toivoin, että sattuisi sellainen kuva tulemaan, jossa nub näkyisi. :D Muutenki oli tosi ihana täti..kokenut ilmiselvästi ja osasi hommansa.

Tässä raskaudessa onkin kyllä käynyt tähän mennessä todella hyvä tuuri kaikkien ammattilaisten osalta. Ei yhtäkään mutisijaa, töksäyttelijää tms. :)
 
Joo, ihan hämmästyin, kun hän tuon veikkauksensa sanoi! Hiljaa itekseni kun tietysti toivoin, että sattuisi sellainen kuva tulemaan, jossa nub näkyisi. :D Muutenki oli tosi ihana täti..kokenut ilmiselvästi ja osasi hommansa.

Tässä raskaudessa onkin kyllä käynyt tähän mennessä todella hyvä tuuri kaikkien ammattilaisten osalta. Ei yhtäkään mutisijaa, töksäyttelijää tms. :)

Joo se on kyllä tosi tärkeetä ettei ainakaa noita terkkoja yms tarvii ressata :)
 
Onneksi lähdin kyselemään ajasta, kun melkein pari viikkoa kulunut neuvolasta ja ei olla otettu yhteyttä, kuten oli tarkoitus. Oli heiltä jäänyt koko asia. Sain sitten varattua ajan ja se olisi 11.4 eli silloin 13+0. Aikaisemmin olisi ollut kiva, mutta dopplerilla kuulunut nyt 10-viikollakin äänet, niin olen aika luottavaisin mielin :happy:
 
Mulla vaihtuikin aika jo ens keskiviikkoon 28.3. Silloin 11+6! Jännittää et vaikka olin viikko sitten yksityisellä, kaikki oli hyvin, eikä nyt sinänsä mitään oireita, mutta kun nipistelee aika paljon niin oon taas ihan varma et jotain on vialla. En haluis taas mennä sinne että sieltä löytyykin menehtynyt sikiö - ihan tarpeeks isot traumat jo valmiiksi. Mut täytyy varmaan vaan yrittää muistaa et nipistelyt voi olla ihan normaalia kohdun kasvua ja että vaikka viimeksi menikin huonosti niin nyt mahkut on ihan hyvät. Uuh, sori ahdistuspurku :nailbiting:
 
IMG_20180326_110719.jpg

It just got real! :love017 Pituutta Taatelilla oli 45 mm ja niskaturvotusta 1,0-1,1 mm. Laskettu aika muuttui neuvolan laskemasta 6.10 -> 14.10, joten oma arviomme 13.10 täsmäsi siis aika hyvin. Nyt odotellaan seulontatuloskirjettä HUS:ilta, mutta ehdottomasti toinen huikeimmista raskauspäivistä! :)
 
Ihania uutisia kuulunut jo monelta. Onnea! [emoji7] Täytyis itse malttaa odottaa vielä pääsiäisen yli. Toivottavasti sielläkin saisi hyviä uutisia. [emoji4]
 
Takaisin
Top