Niskapoimu-ultrat

Minä olen 40 v, riskiluku oli 1:1700. Eikä aihetta jatkotutkimuksiin. Nuoremmilla äideillä on tosiaan ihan erilaisia numeroita.
 
Minä olen 40 v, riskiluku oli 1:1700. Eikä aihetta jatkotutkimuksiin. Nuoremmilla äideillä on tosiaan ihan erilaisia numeroita.

Ei se ikä aina sano sitä.. meillä luvut oli down 1:24933 ja T18 1:100000 ja ikää 39v. Pelkän iän riskiluku taas 1:138.
 
Miksköhän mulla oli pelkän iän riskiluku 1:121? Ei oo ku vuos eroo, mut luulis ettei se hitusen nuoremmalla pienempi ois.
 
Ompa outoa Pyllerö! En tiiä yhtään.. oman lukuni tarkistin kannasta. Vaikuttaakohan tuohon ikäriskiinkin sitten muutkin asiat. Edelliset raskaudet/keskenmenot tms. Tietääkö joku?
 
Mä olen ymmärtänyt että nuo riskiluvut tulee iän, niskaturvotuksen ja verikokeiden tulosten perusteella. Eli mikään tekijä yksittäin ei vaikuta niihin.
 
Juu Stiffie, ne lopulliset riskiluvut tulee kaikesta yhteensä. Mutta sitä ihmeteltiin, miksi mulla -vanhemmalla akalla- on pienempi ikäriski kuin Pylleröllä, joka on vuoden nuorempi.. hmm......
 
Juu Stiffie, ne lopulliset riskiluvut tulee kaikesta yhteensä. Mutta sitä ihmeteltiin, miksi mulla -vanhemmalla akalla- on pienempi ikäriski kuin Pylleröllä, joka on vuoden nuorempi.. hmm......

Kyllä noi ikäriskilukemat pitäs olla kaiken järjen mukaan ihan valtakunnalliset. Hassua tosiaan..
 
Juu Stiffie, ne lopulliset riskiluvut tulee kaikesta yhteensä. Mutta sitä ihmeteltiin, miksi mulla -vanhemmalla akalla- on pienempi ikäriski kuin Pylleröllä, joka on vuoden nuorempi.. hmm......

Minä ainakin terkkarin puheista ymmärsin, että minun ikäriski on 36-vuotiaan mukaan vaikka olen 27, koska minulla on perussairaus. En kyllä sitten tiedä ymmärsinkö väärin :D
 
Mulla ei myöskään perussairauksia ole, mutta painoa juu u. Eli ei selitä sekään.. :D
 
Takaisin
Top