Niskapoimu-ultrat

Mulla aika tänä torstaina 22.3, jänskättää kyllä mitä siellä näkyy.. saa nähdä pääseekö mieskään mukaan töiltään, että pitääkö yksin mennä jännäämään :/
 
Tänään käyty ultrassa ja kaikki oli just niin kuin pitää. :) Tosin pari päivää joudutaan vielä odottamaan muiden testien tuloksia, että hälyttääkö mikään. Luulin että tulisi hieman huojentuneempi olo, mutta edelleen vähän sellaista epäuskoa ilmassa.. Rakenneultraa sitten odotellessa.
 
Mulla aika vasta kun viikkoja on jo 13+1 .. erikoista että niin myöhään. Mutta toisaalta olen jo ultrassa käynyt niin ei tunnu kovin pahalta odottaa :)
 
Mullaki meni ultra reissun vuoksi vasta rv 13+2... no onneksi kävin siellä varhaisultrassa. En ois muuten jaksanu ootella niin pitkälle :)
 
Mulla on ultra ensi viikolla ja kyllä sitä vähän jännittää, vaikka varhaisultrassa kaikki oli mainiosti. Oon koittanut päättää että jos nyt edelleen kaikki ok, lakkaisin stressaamasta että jokin menee pieleen, kun sit on jo tuo riskialttein aika ohi. Eipä siitä jännäilystä taida kuitenkaan päästä eroon. Epätodellinen fiilis kun oireet on nykyisin niin vähäiset ja ei tuota vatsaa vielä ole - muuten kuin syömällä hankittua.
 
9d45578314e4e6033c9b78666e3e2194


Eilen nt-ultra (rv12+3)
Pikkuisella kaikki hyvin seuloineen päivineen. Siellä rauhallinen vaavi huiskutteli :Heartred
 
Np-ultra takana ja kaikki oli tosi hyvin. :) Turvotusta 1,6mm ja sattui ultraajaksi nub-teorian tietäjä, joka tuumasi, että kahden pojan jälkeen meillä menee vauvanvaatteet uusiksi! :D Tää on nyt jo toinen alan ammattilainen, joka tyttöä veikkaa ja oma olo on saman suuntainen, joten:
f4fc5655296d21c54747f0a79c67ecbe


En voi itelleni mitään. :)

Tässä vielä ultrakuva

de3dd2788056b74a07084e4fe8076233
 
Ihania ultrakuvia ja mahtava kuulla että kaikki ollut hyvin :) Täällä jännätään vielä pariviikkoa. Ultra siis 5.4 :Heartred
 
Täällä oli myös tänään ultra. Kaikki oli onneksi hyvin :Heartred niskaturvotus oli tosi vähäistä 0.6mm :) ja riskiluvuissa ei ollut mitään huolestuttavaa.
Jos tätä nyt uskaltaisi jo vähän nauttia tästä raskaudesta ^_^ ♡
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on vasta 23.4, jolloin viikkoja omien laskujen mukaan 14+0 ja neuvolan mukaan 13+4.
Hyvä, että itse soitin aikaa. Käytiin päivystyksessä 15.3 tuhruilun vuoksi ja silloin lääkäri olikin täpännyt lähetteen auki. Lähete ei siis oikeesti koskaan tavoittanut äitiyspoliklinikkaa. En siis olisi ikinä saanutkaan aikaa, ellen olis itse kysellyt sen perään. Lääkärille päästään taustan takia. Hyvä niin.

Onneksi niille kävi meidän päivätoive; käydään molemmat töissä lähes 300 km:n päässä viikot eikä vuorojen vaihto tällä hetkellä onnistu. Nyt päästään molemmat, mä kyllä ilmoitin, että yksin en sinne mene.

Voi olla, että käyn välillä naistentautien polilla, jos kovin ahdistaa eteneminen. Nyt pahoinvointi on kuitenkin taas niin ihanan vahva, etten stressaa.
 
Takaisin
Top