Niskapoimu-ultrat

Onnea kaikille! :Heartred Mulla on vielä vajaat 2vk ultraan jännättävänä :)

11+1
 
Täällä oli ultra tänään ja toden totta, siellä se pikkuinen köllötti ja esitteli meille kaikenlaisia liikkeitä ja potkuja. Kaikki oli kuten pitääkin. :Heartbigred Vitsit että tuli hyvä mieli. :happy:

Laskettu aika vaihtui yhdellä päivällä, ollen nyt 14.10. Kaksi vuotta sitten eivät vaihtaneet la:ta jos ei ollut yli viikon heittoa, mutta kuulemma ylilääkäri haluaa, että äitiyskortti ja tietokoneen tiedot täsmäävät tasan. :happy090
 
Mulla oli eilen nt-ultra, viikkoja olikin 11+3 eikä 12+2 joten laskettua aikaa muutettiin hieman :) uninen kaveri siellä oli, kun vähän heräteltiin niin liikku kuitenki normaalisti. Nukkui käsi naamalla niinkun isänsä välillä :woot: Nt oli 1,6 ja riskiluvut downiin 1:16000 ja muut 1:100000. Ei siis pitäis olla mitään :)
 
Meillä oli tänään ultra, maggot oli hiukan aamu-uninen ja jääräpäinen asentonsa suhteen. Ei millään olisi jaksanut vaihtaa asentoa niin että niskaturvotusta ois saatu mitattua, kädet ja jalat kyllä vispas kätilölle ihan niin kun ois koittanu sanoa "anna mun nyt nukkuu ja olla vaan" Lopulta kuitenki mitta saatiin ja oli 1,2 , loput tiedot tulee kuulemma kirjeellä kotiin mutta siis hyvältä vaikutti :)
Laskettuaika muuttu meillä kans päivällä taaksepäin 22.10. Oli ennen ultraan menoo kun sit taas lähtiessä 21.10. :)
 
Ultrassa käyty ja kovin oli vilkkaalla päällä pikkuinen, nt 0,9 kaikki siis hyvin (muita lukuja en muista, mutta vähäiset riskit on. La pysyi ennallaan 21.10.
9ba2ee569c5c2f130f4121baaaf9fd91
 
Tänään sain tiedon NIPTistä. Tulos oli normaali ja meille on todennäköisesti tulossa poika.

Lääkäri siis suositteli tuota NIPTiä kun la muuttui melkein parilla viikolla ja NT-ultraan mennessä olikin jo 14+1 sen alunperin lasketun 12+4 sijaan. Turvotusta ei siis saatu mitattua oikeaan aikaan. Miehen edellisessä suhteessa oli down-raskaus.
 
Millaisia down riskilukuja kelläkin ob ollut? Kysely tosin lienee vähän turhaa koska seuloihin joutuneet ja päässeet toki tietää riskeistä. Silti jotenkin kiinnostaa kuulla,etenkin +35 vuotiaiden luvut.
 
Millaisia down riskilukuja kelläkin ob ollut? Kysely tosin lienee vähän turhaa koska seuloihin joutuneet ja päässeet toki tietää riskeistä. Silti jotenkin kiinnostaa kuulla,etenkin +35 vuotiaiden luvut.

Mulla oli 1:630000. Tosin olen 20v.
 
Mulla ei edes niissä tuloksissa kerrottu mitään riskilukua. Luki vaan ettei ole suurentunutta riskiä ja ettei ole aihetta lisätutkimuksille.
 
Kyselin aiemmin samaa, itellä oli 1:975 (en ihan tarkkaa lukua muista, mut tohon pintaan) en muista yhtään paljo viimeks oli pojalla ( syntynyt 1.4v sitten)
 
Millaisia down riskilukuja kelläkin ob ollut? Kysely tosin lienee vähän turhaa koska seuloihin joutuneet ja päässeet toki tietää riskeistä. Silti jotenkin kiinnostaa kuulla,etenkin +35 vuotiaiden luvut.

Mulla oli 1:20000 (nt oli 1,3). Ikää on 28-v. Tänään tuli myös kirje postissa ettei ole tarvetta lisätutkimuksille.
 
Viikko sitten niskapoimu-ultra käytynä, turvotus 1,5, riskilukuja ei saatu vielä laskettua kun ei olleet verikoetulokset tulleet vielä perille...Eilen tipahti postilaatikkoon kirje ettei ole suurentunutta riskiä. :) Nyt saa vielä kantaa kyttäillä että näkis tarkempia lukuja. Kätilö oli ihan mahtava ja kävi vauvaa läpi joka kulmasta ja kertoi miten elimet ja muut kehittyneet. Vauva päällisin puolin kunnossa, siellä hän nytkähteli ja poseerasi oikein kunnolla kunnon sydänäänien kera, miehen kanssa ehkä vähän silmät kostui ja hymy oli herkässä. :happy:❤️ Jokohan sitä nyt uskaltais jo vähän luottaa tähän raskauteen ja siihen että kaikki menee hyvin. :rolleyes:
 
Takaisin
Top