niskapoimu ultra

No vasta 16.15! Mä tuun varmaan hulluksi ennen sitä :p Onneksi voin mennä jo päivällä mun porukoiden luokse, niin aika menee siellä nopeemmin. Harmi vaan kun mies on töissä eikä pääse mukaan... No, ehkä sitten rakenneultraan :)

Meillä on jo 9.30. En varmaan nuku koko yönä. AI nii mun piti tarkastaa mistä sinne synnärille mennään sisään :D

Mä taas tulen hulluksi vasta siitä, että milloin se ultran kutsukirje oikein tulee?!? Nää jatkuvat pyhäpäivät alkaa Pikkasen jo pännii.. Ei ole edes kotidoppleria (eikä ketään, keltä lainata), millä ehkä jo kuuluis mahdolliset sydänäänet. Tänään 11+0.

ImageUploadedByVau Foorumi1420449379.394158.jpg

Siellä se pikkunen minime on. Otti pääasiassa rennosti kädet pään vierellä ja jalat koukussa tai jalat suorana ylös :)
Nt oli 1,1mm eli ihan normaali, lopulliset analyysitulokset saan joko omaseurantapalveluun nettiin tai sit se soittaa jos on poikkeavaa. Ouluun kun menee verinäytteet analysoitavaksi. 6,4cm pitkä oli vastasi siis 12+5 kun nyt on 12+3. La on siis edelleen se 17.7 :) rakenneultra-aikakin saatiin jo..

Hieman jänskätti. Ku istuin siellä oottamassa ni tuntu että jalat tärrää, mut mies ei voinu istua ollenkaan :D Melko hiljaisia siellä kumpikin oltiin, mutta näky tuolla isukilla silmäkulmat kosteina olevan ku pois lähettiin :)

ImageUploadedByVau Foorumi1420456930.394388.jpg

Huh kyllähän sielä pikkuinen oli! Päiväunilla tosin ja saatiin aikamme herätellä :D nt oli 1.0mm ja kaikki sormet, varpaat sekä nenäkin löytyi. NIIIIN hyvä fiilis nyt

Edit/ ainiin ja la siirtyi myöhemmäksi kuten ajattelinkin eli 11.7 sijaan se on nyt 16.7 :)

Vielä jännätään Zenin ultraa tänään. :)ihania uutisia kaikilta!

Arvatkaa vaan kun noi tulokset tulee tuonne palveluun, niin joku ei malttaisi olla kyttäämättä sitä.. Verkkopankin tunnuksia kuluu :D kuinkahan kauan siinä kestää.. En huomannut kysyä, kun jos se kätilö sen sano niin meni kyllä totaalisen ohi.

Arvatkaa vaan kun noi tulokset tulee tuonne palveluun, niin joku ei malttaisi olla kyttäämättä sitä.. Verkkopankin tunnuksia kuluu :D kuinkahan kauan siinä kestää.. En huomannut kysyä, kun jos se kätilö sen sano niin meni kyllä totaalisen ohi.
Mulla tuli omahoitoon seuraavana päivänä :) Ekaks tuli veriryhmä yms. kokeet ja sitte pikkuhiljaa ilmesty loputki!

Juu siis ne muut siellä on jo kun viikko sitten tosiaan kävin niissä verikokeissa...

No niin, sain tänään puhelun kättäriltä. Aivan karsee fiilis iski, kun näin numeron! Ku eihän sieltä soiteta, muuta ku jos jotain on pielessä?! Heh, no tällä kertaa soitto tuli kuitenkin vaan siksi, että posti ei kulje loppiaisen takia niin hyvin, joten soittelivat kirjeen lähettämisen lisäksi ultra-aikoja ihmisille.. Hah! Ja se lisäsi, ettei pelkistä verikokeista mitään vielä päätellä, vaan yhdistettynä ultraan.. Kyllähän mun olis se pitäny tietää ;)..
Niin ja siis aika on 13.1. klo 13.30. Yritän saada koko päivän vapaaksi, jottei tartte töissä jännittää ;).

Hei, täällä uusi foorumilainen hyppäsi mukaan - olen käynyt jo pitkään lueskelemassa muiden kirjoituksia, mutta nyt uskalsin luoda oman tunnuksen kun eilen kävimme nt-ultrassa ja siellä se pieni (edelleen) mönki. Aiemmin nähty hänet varhaisultrassa yksityisellä, viikkoja tuolloin 6 + 4.

Eilisessä katselmuksessa oli kuulemma "oikein reipas" :Heartpink. Vilkutteli ja pyöri kovasti. Niskaturvotus 1,1 ja muut arvot tietokoneelle syötettynä kertoivat, että riskit matalat Downin jne. suhteen (huh, kyllä jänskätti!). Kooltaan pieni oli 65mm ja vastasi viikkoja 12 + 6 eli tänään 13 +0.

On tämä ihmeellistä :) ensimmäistä täällä odotellaan.
Onnea ja tsemppiä kaikille, toivoo Jenpi

Takaisin