niskapoimu ultra

Ootteko jentzku kerinnyt miehen kanssa puhua tästä etukäteen, et mitä jos on vammainen lapsi, et keskeytetäänkö vai ei? me ollaan nää kuviot sovittu jo aiemmin, niin ei tarvi raskaushöyryissä sit miettiä tunteella.

Tsemppiä joka tapauksessa! Kyllä ne asiat vaan lutviutuu aina!

Oivoi, ikäviä uutisia.. Tsemppiä! Toivotaan, että olette sen 90% joukossa! Pidetään peukkuja.

Moikka moi!
Tänään oli NT ultra ja kaikki hyvin, turvotus oli 1,4mm ja kätilö sanoi terve lapsi täällä kasvaa kaikki pienet kädet ja jalat omilla kohdillaan , suu ja nenä nöpönen näkyi selvästi. Käsillä kovasti heilui menemään. Kunnon liikkeet kaverilla on. Laskettuaika pysyy samana eli 8.7.15. Pääperämitta 68 mm . Me ollaan sovittu miehen kanssa, että minä olen kotona lapsen kanssa ja mies töissä. Toki auttaa myös vauvan hoidossa

Ikäviä uutisia kyllä tullu Jentzkulle. Voimia ja tsemppiä tuleviin kokeisiin! Toivotaan että vauva olisi terve❤

MammaMaria, ei olla
koska tämä oli yllätys.mut tervetullu sellane.Toiv.ois vaa jtn jonka vois leikata tai lääkitä ni varmana pitäisin..:/

Jenzku: Housut käskettiin laskea tuohon polviin asti ja päälle laitettiin sellainen leikkausliina. Mulla otettiin se näyte tuosta n.cm päästä bikinirajasta, mutta se riippuu varmaan istukan paikasta mistä se otetaan. Ensin katottiin ultralla vauvaa aika pitkään.

Sen näytteen ottaminen vei n.5min enintään. Valmistelut kesti pidempään. Ennen lääkäriä oli sairaanhoitaja tapaaminen ja käytiin kaikki asiat läpi. Se kertoi vielä mitä tehdään ja puhuttiin raskaudesta.

Mulla oli mies mukana ja sen näytteen ottamisen ajan se istui siellä pään takana.

Kysele, jos mieleen tulee jotakin mitä en ole muistanut.

ImageUploadedByVau Foorumi1420182634.467024.jpg
19.7 onkin nyt la, 11+5, turvotus 0,8.
Ottivat seulat nyt ja muutaman putken muutenkin verta kun täälläpäin tehdään Eddie tutkimusta raskausajan diabeteksen toteamisesta varhain. Itsellä ei siis vielä ole todettu mitään.

Kätilön piti muuten tökkiä mahaan kun tämä pötkötteli selkä kuvaan päin niin ettei meinannut saada turvotusta, viimein suvaitsi kääntyä. Ajatteli varmaan et hitsi kun herättivät..

Miun piti yskästä pari kerttaa että liikahti paremppaan asenttoon, mutta sittenpä ei meinannu pyssyy koko paikallaan ku rupes liikkummaan. :)

Tää ultratäti tökki sillä ultrauspäällä miun mahaa, kun teki mahan päältä niin kuin edellisenkin :)

Äsken oltiin niskapoimu-ultrassa. Siellä päällään makaili meidän pieni rakas. Laskettuaika ei muuttunut mihinkään. :) Niskapoimuturvotus 0,8 ja kätilö sanoi, että sydän sykkii normaalisti ja hyvin kuului äänet. Molemmilta meiltä tirahti onnenkyyneleet ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. :) <3 Nyt tämä tyttö lähti ostoksille! ;)

Takaisin