Meille ei ole tullut maistraatista mitään papereita nimenantoa varten. Olisiko siis pitänyt tulla automaattisesti?
Olis pitäny automaattisesti tulla.. Meillä muistaakseni tuli tosiaan viikko pojan syntymän jälkeen paperi kotiin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meille ei ole tullut maistraatista mitään papereita nimenantoa varten. Olisiko siis pitänyt tulla automaattisesti?
Meillä meni pari viikkoa kun saapui paperit. Posti on kyllä niin nopea ja luotettava nykyään... Voi kai sieltä kysäistä ovatko lähettäneet milloin, näkyy kyllä papereistakin jahka saapuvat perille. Vahvistusta ei sen kummemmin tule, kela-kortti sitten tupsahtaa postiluukusta ja siinäkin tais pari viikkoa mennä. Byrokratian rattaat pyörii välillä hitaasti.Meille ei ole tullut maistraatista mitään papereita nimenantoa varten. Olisiko siis pitänyt tulla automaattisesti?

Eli siis juhlavampaa, kuin perus arkivaatteet, mutta ei niin komiaa, kun Caarinan tilaama hörselömekko. 
Niillä kehtaa juhlia. Meillä on ristiäiset 1,5vk päästä.