Olen nyt pitkien keskustelujen myötä antanut periksi, että tulee nimiäiset. ärsyttää vaan kun meidän suvussa on kaikki meidät serkukset ja heidän lapset kastettu suvussa kulkevissa kastemekoissa (pojille ja tytöille oma), ja niihin on kirjailtu meidän kaikkien nimet ja kastepäivä.. Mun suku on huomattavasti uskonnollisempi ja pelkään etten saa sitä mekkoa käyttää nimiäisissä..