Meil tulee nimiäiset, kun en itsekään kuulu enää kirkkoon. Kummit on olleet tiedossa jo pitkään, eli mun sisko sekä hyvä ystävä. Yhtä lapsuuden ystävää olen myös ajatellut pyytää, mutta en ole saanut sitä vielä tehtyä - haluan pyytää henk.koht eikä olla nähty synnytyksen jälkeen kuin lyhyesti kättärillä ja silloin unohdin koko asian. Hän on ens viikolla tulossa käymään, joten silloin selviää suostuuko :)
Juhlat vaan askarruttaa. Mulla on niin pieni kämppä, ettei tänne mahdu kuin max 20 henkee, mutta ois vaan niin paljon helpompi pitää ne kotona. Ja halvempikin. Mun vanhemmat asuu sen verta kaukana, ettei sinnekään viitsisi vaivata ihmisiä saapumaan.. Siksi oonkin miettinyt että jos pitäisin kahdet juhlat -sukulaisille ja kavereille erikseen. Mutta pitäiskö kummien olla molemmissa juhlissa? Vai voisko olla yksi juhlapäivä, mutta porrastaa vieraiden tuloa/oloa. Esim. joku viikonloppupäivä niin, että sukulaiset tulisi jo vaikka kolmelta ja kaverit sitten kuudelta?! Mitä mieltä ootte?
En ajatellut mitään isoja tarjoiluja. Kahvia, teetä, limua ja ehkä skumppalasit (ainakin osittain alkoholintonta skumppaa, ellei sitten kaikille) sitten jotain suolaista ja jotain makeaa. Tyyliin suolainen piirakka/voileipäkakku ja sitten täytekakku ja keksejä/karkkeja. Todennäköisesti kertisastiat, niin pääsee helpommalla -ainakin jos kaikki vieraat tulossa saman päivän aikana.