Neuvolaterveiset :))

Sama! Mulla oli maanantaina neuvola ja seuraava vasta ens maanantaina [:D] Nyt viikkokin tuntuu pitkältä ajalta. Aijemmin piti venata se 4 viikkoo. 
 
Onks tässä vaiheessa mitään muuta elämää kun neuvola käynnit? [:D][:D][:D] tuntuu mahdottomalta odottaa kun seuraava on 10.5 ton Jorvin takia [8|]
 
Minust vähän tuntuu,että oma elämäni pyörii tässä vaiheessa vaan täällä vaulla ja neuvolakäynneissä [:D][:D]

Muutamalla onnekkaalla toukomammalla jo ajatukset vauvassa [:)] voih.
 
Mua lähinnä jo rassaa noi neuvolakäynnit kun mitään uutta ei enää siellä oo tullu ja ite pystyn kotona mittaa verenpaineet ja kattoo proteiinit ja glukoosin pissasta. Ei vaan jaksais enää siel ravata, ainoo syy mennä on oikeestaan ne sydänäänet <3
 
Just mietin et pitäiskö viikonlopulle tehdä jotain erikoisempia suunnitelmia kun on toi 3v. kihlajaispäiväkin lauantaina. Jos olis tiedossa menoa johonkin hiukka pidemmälle ku omalle kylälle jos vaikka synnytys sit käynnistys...jos olis sama efekti ku bussia odotellessa...röökin kun sytytti nii heti se sieltä tuli [:D]
 
Meillä tiheentyy viikon väleihin neuvolat vasta seuraavasta kerrasta(maanantaina) lähtien kun on viikkoja 38+3..
Mulla on kyllä ollut tässä tän koulun kanssa tekemistä enemmän ku tarpeeks, tällä hetkellä vois paineetkin olla aika kohilla jos mitattais.... [:@][:'(]
 
Mulla on nyt joka perjantai ollut neukkua tai sairaalassa käyntiä ja tulevana perjantaina on taas neuvola...

Mimmu86
tulkaa Hyvinkäälle ni onpahan lyhyt matka sairaalaan jos jotain alkais tapahtumaan [:D]
eikös se lauantai ole wappupäivä? Mä ajattelin torille mennä ihmisvilinään kävelemään...

Mulla suunnitelmissa viikonloppuna (perjantaina) muutto lopullisesti pois täältä omalta kämpältä miehen luo kissoineen ja loppu kamoineen... ja sit heti maanantaina alkaa semmoinen touhuaminen et vauva saatais ulos... mut ei ennen maanantaita... [;)]
 
Mulla menee vappu jo sairaalassa.. Suunniteltu sektio 30.4[&:] jännittää et miten toipuu, mutta vauvan perätilan takia pitää leikata. mut voi ainaki sanoo et tää "vappupallo" poksautetaan[:D]
 
Ui, tsemppiä Vinti! [:)] Hauskaa kun tosiaan kirjaimellisesti vappupallo pamahtaa.. 
 
Vähän kuulumisia tän päiväsestä neuvolakäynnistä.

29.4.2010
Rv 38+3
Paino +400g
Turvotus +-
RR 141/99
U-Prot. -
U-Gluk. -
Sf 35 (tais pikkuisen asento vähä vaikuttaa, kun välillä sai 34 ja välillä 35)
Lapsiveden määrä n
Tarjonta Rt
Liikkeet ++
Sydämen syke +130

Kaikki kaikin puolin kunnossa. Pikkuinen voi mainiosti. Eilen tunnin aikaan tuli ihan puun takaa 4 hirmu kivuliasta supistusta. Sai kyllä mieskin osansa, kun jotenkin vaistomaisesti tarrasin häneen kiinni ja puristin hirmu lujaa.. pieni ulahdus, mutta suuri helpotus [:D]

Seuraava neuvola 7.5, kolme päivää ennen la:ta [:)] Jännityksellä odotellaan poksahtaako tää vappupallo ennen sitä[:)]
 
Multakaan ei neukku oikein osannu arvioida tota sf-mittaa,kun vauva oli sellasessa pullisteluasennossa. Että mitta oli semmosta 31-31,5cm [:D]

Hyvä,että sulla kaikki hyvin RiinuLiinu. [:)] Nyt sitten jänskättää varmasti,että tapahtuuko jotain.
 
Mä kävin tänään synnytystapa-arviossa ja vauvan päää kuulemma tuntui oikein hyvin alakautta tehdyssä tutkimuksessa. Mä olin sitten kerryttänyt kivasti painoa yli kilon viikossa tässä kolmen viikon aikana. Voi persus, ei muuta voi sanoa. Vauva on nippanappa käyrillä ,eli se on äiti joka tässä paisuu!

Mulla nää päivät menee pääsykokeisiin lukemisessa, eli joskus jopa vähän toivoisin, että olisi muuta tekemistä, saisi olla vaan. Mä olen jotenkin ihan tyytyväinen, kun saan olla yhdessä koossa, kun ei tämä elämä niin raskasta vielä ole eikä mihinkään satu. Ehtiihän se tässä muuttua. Erikoistumiskoulutuspääsykoe on reilun viikon päästä, eli sitten voin ottaa rennommin.

Tällä hetkellä tietoteorioiden tankkaaminen on rankempaa kuin raskaana oleminen.[:D]
 
Rauha, joo, jotain on ehdottomasti lauantaille kehiteltävä [:D] Mitäs kaikkea sieltä torilta löytyy? Perus vappu"markkinat"?
 
Tsemppia vintille!
 
Mimmu86
Joo ihan perus vappumarkkinat. Toivottavasti olis hyvä ilma...
Ei sen kummempia suunnitelmia meillä ainakaan. Mennään käymään torilla ja mun vanhemmilla sitten syömässä
ja sit puretaan varmaan lisää tavaraa jos niitä ei perjantain aikana olla saatu...
Nyt kamalalla tohinalla pakkaan tääl omal kämpäl tavaroita... ei sit yhtään kiinnostais ja jättänyt kaiken ihan viime tippaan. Tosi siistii...

Kunhan en poksahda ennen maanantaita... [:D]
 
Tsemppia Vinti pallo poksauttamiseen! [:D] 
 
Mulla olis seuraava neuvola vasta ens tiistaina, siis just LA:na. toivotaan että se reissu jäis jo käymättä. [;)]
 
Viimeks neuvolassa se "lainatäti" oli ihan ihmeissään kun kuulemma yleensä se mun täti mittaa sf-mitan sentin isommaksi kun tää toinen mutta nyt se sai 2,5cm isomman lukeman kun mun oma viikkoa takaperin. [;)] Mittas vielä moneen kertaan eikä voinu uskoa sitä tulosta. [;)] Eli ilmeisesti sekin mitta riippuu paljon mittaajasta ja sen vauvan asennosta. [:)]
 
Onnea Vintille sektioon!

Tänään oli vihdoin neuvola, 36+6. Paino oli nyt 72,3, muutosta edelliseen +700g, mutta otetaan huomioon se, että olin viimeksi eri neukulla, jonka huoneen puntari antaa pienempiä lukemia.
120/73
U-Prot -
U-Gluk -
SF-mitta 34, eli pysynyt samassa nyt pari kertaa ja 33+6 oli 33,5cm eli ei juuri ole muutoksia tullut. Vaavi on tainnut valahtaa [:D]
Lapsivesi N
RT
Syke 130-150
Liikkeet ++
Turvotusta ei edelleenkään ole lainkaan.
 
Eilen oli neuvola, 37+3
paino: +1kg /viikossa
turvotus: +
verenpaine:110/70
Sf: 34
tarjonta: RT

Kysyin sit ekaa kertaa myös jonkunlaista kokoarviota. Täti siinä tunnusteli massua jokapuolelta ja tuumaa sitten että hyvänkokoinen vaavi täällä on, jos laskettuun aikaan menee niin varmaan sellainen 4-kiloinen... Tämä mamma vähän järkyttyi [;)]
 
neuvola 30.4 2010

RV 39+4
paino + 700g
turvotus +
RR 143/95
U-prot. +
U-gluk. +
BLD  +
B-hb 126
SF 39cm
(jee, laskussa ollaan ja vauvan pää tuntuu alhaalla olevan...)
tarjonta RT
sydämen syke +
liikkeet +

Eli nyt sit oli vähän vertakin virtsassa joka voi viittaa pian alkavaan synnytykseen tai sitten tulehdukseen.
Mitään huolta ei mistään kuitenkaan ole ja käyn ma aamuna viemässä aamupissa näytteen tutkittavaksi.
Seuraava neuvola ens pe mikäli ei olla synnytetty. Sanoin etten kyl haluis enää tulla masun kanssa [:D]

Viime viikolla siellä oli oppilas mukana ja nyt sit olivat sotkeneet ajat tälle päivälle. Mäkin muistin et oli puhe 8.30 ajasta mut sit neuvolakorttiin olivat merkinneet klo 9... Se mun aika olis tietty ollut jo puolelta mut menin tietty vasta klo 9. Mut sit se oppilas otti mut ja myöhemmin kun se mun oma neukku tuli sinne huoneeseen ni kommentoi sit heti et mun maha on laskeutunut... jä mä en sit ole huomannut mitään... no ei se mitään, hyvä vaan... Ehkä alkoi vähän enemmän jännittämään. Et ihan totta se alkaa kohta...
 
Takaisin
Top