Neuvolat, ultrat yms.

Muille tsemppiä piinailuun :)

Mä alan stressaamaan nyt, että ottaako mun toivoma neuvola mua asiakkaaksi :facepalm:
 
Ensimmäinen neuvolakäynti 29.5. (rv 7+4), ei hajuakaan, mitä siellä tehdään :joyful:

Ajattelin mennä tässä ihan omalla painollaan ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Sillä tilastollisesti suurimmalla osalla menee hyvin ja syntyy terveitä vauvoja.

Toivon kaikille paljon mielenrauhaa odotusaikaan, äitini viisaasti muistutti, että ei tätä turhaan sanota odotusajaksi :happy:
 
Osaisko joku kertoa turhanjännittäjälle joka on vielä ensikertalainen että mitä siellä ekassa neuvolassa oikeasti tehdään ja käydään läpi :)
 
Hienoja uutisia pampula! :)
Mulla ens viikon torstaina ar-ultra! Jännittää! Silloin rv 7+2 (neuvolan mukaan 7+5)

Eka neuvola olikin jo. Paljon puhumista. Muutama lappua mukaan. Paino, verenpaine ja hemoglobiini katsottiin :)
 
Mä en oo vielä varannu neuvola-aikaa. Varmaan pitäis kyllä, tiedä vaikka saisin ar-ultran kun en tiedä raskaudenkestoa. Jotenkin vaan niin jännittää ja koko ajan tuntuu että ehkä jokin on huonosti.:sad001 vastahan minä sen edellisen ajan peruin... Voi, kunpa tämä pysyis mukana :Heartblue
 
Ai niin, ja laskettu aika siirtyi parilla päivällä eteenpäin. Olin laskenut että tänään ois 6+3 sekä menkoista että ovulaatiosta laskettuna, mut nyt mittas että ois 6+1. :) Onko ne alkuraskausultran mitat yleensä sit ne mitä katotaan, siis laittaako ne neuvolassa sitte laskurin mukaan vai noiden mittojen?
 
Mä varasin nyt sit kuitenkin neuvola-ajan hyvissä ajoin, koska tajusin, että oon heikosti maisemissa kesäkuussa ja periaatteessa vain kaks päivää oli mahdollisia. Onneks kyseisinä päivinä oli vielä vapaata :-) Puhelimessa kerrottiin samalla, että nt-ultran voi varata ekan neuvolan jälkeen nettiajanvarauksella ja että kaikki ultrat Helsingissä siirtyy lähitienoolla Bulevardille.
 
Ihania uutisia Pampulalla, Turqoisella ja Samitalla! :) Mua jännittää ihan kauheesti nämä asiat ja ajattelin, etten varais varhaisultraa. Sainkin sitten kutsun kontrollikäynnille aiemmin todetun kystan seurannan vuoksi ja siinä samalla katsotaan sitten raskauden tilanne. Silloin olen laskujen mukaan 10. raskausviikolla.
 
Mie en oo myöskää uskaltanu vielä varata neuvolaa kun tosiaan vasta tuntuu et edellisen peru..
MEidän taustoilla päästään onneks ultraan jo ekan kerran kunnalliseen viikolla 9 nii pitäis kai jo koht varata et sais tuon ajan :nailbiting:
 
Takaisin
Top