Neuvolat, ultrat yms.

Yritin tänään soittaa neuvolaan ja jätin soittopyynnönkin, mutta ei kuulunut mitään :/ haluaisin käydä verikokeissa josta hcg:n voisi nähdä tarkkaan.
 
Yritin tänään soittaa neuvolaan ja jätin soittopyynnönkin, mutta ei kuulunut mitään :/ haluaisin käydä verikokeissa josta hcg:n voisi nähdä tarkkaan.

Minäki soitin heti aamusta neuvolaan ja meni 1,5h että soittivat takasi ja osasivat sen verran kertoa että joka puolella on neuvolat tällä hetkellä jumissa ja kauhea kiire :/
 
Minäki soitin heti aamusta neuvolaan ja meni 1,5h että soittivat takasi ja osasivat sen verran kertoa että joka puolella on neuvolat tällä hetkellä jumissa ja kauhea kiire :/

Kesälomat alkaa painaa päälle vissiin.
 
Minä yritän saadan nt-ultran ennen juhannusta ja varaan ajan heti kesäkuun alussa ekan neuvolan jälkeen, jos sinne asti päästään tässä raskaudessa. Sitten voisi jo juhannuksena kertoa asiasta ihmisille, jos on vielä jotakin kerrottavaa :-)
 
Oottepas te ehtiny jo pitkälle suunnitella. Minusta tuntuu että juhannus on jo ihan kohta. Ollaanko silloin jo tosiaan niin pitkällä että olis np-ultran aika? :wideyed:
 
Mulla olis juhannusaattona 11+4, kun nyt on 7+0. Ja oon niin vähän kotosalla kesällä, että oon jo preglife-sovelluksen kalenterista vähän katellut, et milloin nää velvollisuudet olis vähä niinku pakko saada järjestymään :shy:
 
Minä yritän saadan nt-ultran ennen juhannusta ja varaan ajan heti kesäkuun alussa ekan neuvolan jälkeen, jos sinne asti päästään tässä raskaudessa. Sitten voisi jo juhannuksena kertoa asiasta ihmisille, jos on vielä jotakin kerrottavaa :-)

Näin minäki asiaa mietin, helpommalla pääsis kun sais suoraan kerrottua sillon että mikä on homman nimi. Ainut vaan että tuon ar-ultran perusteella viikkoja ois muutama pvä vähemmän niin en tiiä ehtiikö tuolle viikolle enää
 
Olipa tylsä neuvolassa käynti, kauheana vain poristiin.. mutta ei edes sydänääntä kuunneltu.. aikaa meni 1,5h :sad001
 
Mä kans koin viime kerralla sen ekan neuvolakäynnin aika pitkäveteiseksi ja varmaan tällä kerralla vielä enemmän, kun viime kerta on vielä muistissa. Eka neuvolakäynti kuitenkin 14.6. jolloin 8+4. Tiedän jo valmiiksi istuvani siellä kuin tulisilla hiilillä, kun on töissä hässäkkäviikko ja neuvolassa ei ainakaan viimeksi TAPAHTUNUT mitään. Tarkoitus ei tietenkään ole parjata meidän neuvolasysteemiä, mutta itsellä ei (onneksi!) ole kokemusta juurikaan terveydenhuollon asiakkaana olemisesta ja siksi siellä tuli vähän sellainen olo, että mitä te mua tervettä ihmistä nyt tällee paapotte :D
 
Mulla eka neuvola 1.6.. Vähän kuulosti niin kuin ois epäillyt että keskenmenon jälkeen ois edellään koholla arvot, mutta en tiiä, mulla näytti testit negaa samana päivänä ja kaks viikkoa km jälkeen. Toisaalta epäili myös, onko mennyt kesken ollenkaan. Ei osannut viikoista hänkään sanoa ja täällä ei voi ees ultrata. Harkinnassa yksityisellä käynti.
 
Mieki uskalsin täönää soittaa neuvolan, neuvola täti jo oli ootellu soittoa osasi aavistaa :D mein taustalla saadaan kunnaliseen varhais ultra ja nyt oottelen millon aika postista tipahtaa :)
 
Mieki uskalsin täönää soittaa neuvolan, neuvola täti jo oli ootellu soittoa osasi aavistaa :D mein taustalla saadaan kunnaliseen varhais ultra ja nyt oottelen millon aika postista tipahtaa :)
Onpas hurjaa, että osasi aavistaa :D hih!
 
Mulla on varhaisultra vasta kesäkuun alussa. Silloin viikot 7+4. Mietintä on päällä varaanko neuvolan ennen vai jälkeen ultran. Ultran jälkeen olo olisi itellä varmempi mutta sitten taas saankohan mä enää aikoja yhtään mihinkään. Kuopuksesta jätin aika myöhäiseen enkä meinannut saada np ultraa enää mistään kun kaikki ajat olivat varattu.
 
Takaisin
Top