Neuvolat, ultrat yms.

Mulla ainakin viime raskaudessa joku verikoe piti ottaa tietyllä viikolla, että ainakin siihen mennessä varmaan pitää mennä. Mutta ei se tässä alussa ollut. Olikohan se ennen nt ultraa. En oikein muista enää..

Joo se on varmaan se yhdistelmäseula, se ois ihanteellisin ottaa 10+0-10+6 viikoilla.
 
Mulla varattuna jo labra-aika juurikin tuolloin 10+3 :) kaikenlaista saa varailla!
Odottelen, että rv8+0 poksahtaa, niin pääsen varaamaan np-ultran :rolleyes:

Ja iiiks! Tasan viikko ar-ultraan! :nailbiting:
 
Eka ultra- ja neuvola-aika varattu.
Rv.7+1 On "ylimääräinen" ultra, jossa katotaan montako masukkia löytyy.:D Ja ensimmäinen neuvola on sitten rv. 8+4.:)
Empä ollutkaan ajatellut asiaa tuolta kantilta. Onko teillä suurempi todennäköisyys kaksosiin tai vielä useampaan?
Itse oon vaan ajatellu että varmistetaan, ettei ole kohdunulkoinen tms ja että sydän sykkii. Siinähän sit oltaiskin, jos lääkäri sanois, että Kaikki on hyvin. Kaksi sydäntä jumpsuttaa omilla paikoillaan :joyful:
 
Mulla varattuna jo labra-aika juurikin tuolloin 10+3 :) kaikenlaista saa varailla!
Odottelen, että rv8+0 poksahtaa, niin pääsen varaamaan np-ultran :rolleyes:

Ja iiiks! Tasan viikko ar-ultraan! :nailbiting:
Mulla ens keskiviikkona se ultra :woot: Vaikka silloin vasta 6+3. Piti ottaa niin aikaisin kun parille seuraavalle viikolle ei sopivaa aikaa löytynyt ja neuvolan täti sanoit että 6+3 sydän todennäköisesti jo sykkii ja tarvittaessa varataan kontrolliaika myöhemmälle.
 
Mulla menee labra viikolle 11+3, koska kymppiviikolla olen suomesta pois. Np-ultra on 7.6, jolloin on 12+1.
Voiko neuvolatätiä vaihtaa? Ja yleensä neuvolaa? Meidän täti on niin pihalla kaikesta, etten kestä.
 
Olen varranut neuvolaan silloin lähellä rv8. Ultralle en ole vielä varranut eikä neuvoltäti mitään kertonut puhelimessa. On kyllä jännittää joka päivä ja siihen asti on vielä reilun 2 viikkoa.
 
Mulla menee labra viikolle 11+3, koska kymppiviikolla olen suomesta pois. Np-ultra on 7.6, jolloin on 12+1.
Voiko neuvolatätiä vaihtaa? Ja yleensä neuvolaa? Meidän täti on niin pihalla kaikesta, etten kestä.
Voi ainakin neuvolatätiä vaihtaa tietääkseni
 
Ite soittelen varmaan ens viikolla vasta neuvolaan. Ootan et pääsen 5+ viikoille ja sit varaan varhaisultraan ja neuvolaan ajan. En uskalla vielä tällä viikolla jos kuitenkin alkaa vuoto:sorry:
 
Mulla menee labra viikolle 11+3, koska kymppiviikolla olen suomesta pois. Np-ultra on 7.6, jolloin on 12+1.
Voiko neuvolatätiä vaihtaa? Ja yleensä neuvolaa? Meidän täti on niin pihalla kaikesta, etten kestä.

Voi vaihtaa :) Minä nimenomaan toivoin että saisin jonkun toisen kun kellä ollaan käyty lastenneuvolassa.
 
Tämä kun on inseminaation + ovulaation induktion kanssa saanut alkunsa niin tyksin kautta päästään varhaisultraan kahen viikon päästä eli rv 7+3. Neuvola aika on vasta kesäkuun alussa :) tosi malttamaton olen ja haluisin ultraan nyt! :D
 
Mulla on huomenna varhaisultra, apuaa. :D Silloin vasta 6+3, mutta ensi viikolla en olisi ehtinyt ja kuulemma pitäis jo sydämensyke näkyä. Mutta pelottaa ettei näykään, koska sit täytyy miettiä oliko liian aikaista vai onko jokin vialla. Mutta toiveikkaina ja positiivisina ollaan menossa. :grin
 
Mulla on huomenna varhaisultra, apuaa. :D Silloin vasta 6+3, mutta ensi viikolla en olisi ehtinyt ja kuulemma pitäis jo sydämensyke näkyä. Mutta pelottaa ettei näykään, koska sit täytyy miettiä oliko liian aikaista vai onko jokin vialla. Mutta toiveikkaina ja positiivisina ollaan menossa. :grin

Mulla kans :) Ihan samoilla mietteillä ollaan menossa ultraan. Jännittää ihan pirusti, mutta pääasiassa hyvällä tavalla. :p
 
Voi kunpa teillä molemmilla olisi huomenna hyviä uutisia kerrottavana :shy: Mua kyllä pelottaa myös reilun viikon päästä oleva ultra, koska viimeksi ultrassa 7+1 kaikki oli hyvin ja syke näkyi, mutta eihän se onni sitten kuitenkaan enää montaa viikkoa siitä jatkunut.
 
Ton takia mietinkin haluunko ees varhaisultraan kun jos syke näkyy ja sit meneekin kesken että tuleeko siitä enemmän surulliseksi. Mutta arvelin kuitenkin eka neuvola käynnillä kysyä asiasta. Haluisin kuitenkin tietää että ei oo tuulimuna tai kohdunulkoinen.
 
Turquoiselle ja pampulalle kovasti tsemppiä tän päivän ultriin! :Heartred
Tulkaahan sitten kertomaan miten meni :)
 
Joo mäkin haluan mahdollisimman nopeasti tietää, jos onkin tuulimuna tai kohdunulkoinen, joten siksi menen varhaisultraan. Silläkin uhalla, että tulee keskenmeno sen jälkeen..:oops:
 
Mä oon viikon yrittäny saada neuvolaan aikaa varattua. On ollu väärää numeroa ja lomalla, väärään aikaa puhelutunti xD no tänää neuvottii soittaa ti uudestaan ja aika tuohon toukokuun loppuun. Hitaasti menee nyt aika. 6+3 tänään.
 
Neuvola-ajan sain 8.6. jolloin rv 9+0. Ei olla vielä varattu ar-ultraa, en tiedä kestääkö pää nt-ultraan asti että sais tietää onko masussa jokin ’kehityskelpoinen yksilö’ ...
 
Takaisin
Top