Nyt olis neuvola varattu 15.5. Siitä se sit lähtee taas. Mä jotenkin ärsyynnyn ajatuksesta, että taas ollaan seurannassa. Ruokavalio, virtsa, paino, masumitta, mieliala jne. Ihanaa että tulee vielä yksi vauva, mut saisko oman elämänsä ihan itselleen..
Lääkäri sanoi, että tule parin viikon päästä uudelleen niin sitten nähdään paremmin.
Heti käytiin ultraamaan ja siellä se on, oikealla paikallaan sydän sykkien meidän pikkuinen.
CRL 10,9mm, joka vastaa rv7+1, kun kuukautisista laskettuna olisi viikkoja ollut 7+4, mutta osasin jo tietääkin, että on muutaman päivän pienempi. Laskettu aika siis muuttuisi muutamalla päivällä eteenpäin, mutta en vielä korjaa tuonne listaan sitä. Katsoo sit, mitä nt ultrassa sanotaan.. Aaaaa, oon niin onnellinen!!!!
Mitään ääntä ei ultralaitteesta kuulunut, eikä kuvakaan musta ollut niin tarkka ollenkaan, mitä netistä olin kuvia katsellut etukäteen, et miltä pitäis näyttää, mutta oli se uskomatonta nähdä, miten siellä pieni sydän väpätti

)pussi eli raskaus oli alkanut kaksosraskautena, mutta toinen pussi oli pelkkä litteä tyhjä pussi eli ei ollu ikinä alkanukkaan kunnolla kehittyä.. Hormonia seki on kuulemma tuottanu ja tuottaa eli siksiki varmaan on tää jo aikasin alkanu pahoinvointi.. Limakalvot oli kuulemma tosi hyvännäköset eikä löytäny mitään alkavaa vuotokohtaa tai jotain mikä enteilis keskenmenoa.. Voi tätä onnea! :)