Neuvolat, ultrat ym.

Sain vihdoin soitettua neuvolaan ja 3.5 olisi eka neuvola :) Kyllä ne siellä laski sen 28 päivän kierron mukaan vaikka kysyttiinkin kierron pituutta, ultrassa sitten siirtynee la parilla viikolla eteenpäin.
 
Mä sain neuvolaa ajan vasta 17.5.
Tuntuu että kaikilla muilla täällä on ihan lähiaikoina! :wideyed:
Ei mulla hätä sinne neuvolaa oo mut en malta oottaa koska on nt-ultra! :grin
Saan sinne lähetteen vasta ku neuvolas käyty ja sit täytyy vielä odotella että sairaalasta tulee kirjeitse aika! :woot:
 
Mä sain neuvolaa ajan vasta 17.5.
Tuntuu että kaikilla muilla täällä on ihan lähiaikoina! :wideyed:
Ei mulla hätä sinne neuvolaa oo mut en malta oottaa koska on nt-ultra! :grin
Saan sinne lähetteen vasta ku neuvolas käyty ja sit täytyy vielä odotella että sairaalasta tulee kirjeitse aika! :woot:
Mulla on neuvola vasta 25.5.! Arvaa maltanko odottaa :woot:
 
Mä sain neuvolaa ajan vasta 17.5.
Tuntuu että kaikilla muilla täällä on ihan lähiaikoina! :wideyed:
Ei mulla hätä sinne neuvolaa oo mut en malta oottaa koska on nt-ultra! :grin
Saan sinne lähetteen vasta ku neuvolas käyty ja sit täytyy vielä odotella että sairaalasta tulee kirjeitse aika! :woot:

Sen verran voin lohduttaa et mulla meni vaan 2 päivää neuvolasta et aika tuli postissa nt-ultraan. Ja itseasiassa neuvolatäti ainakin sanoi, että tekee lähetteen vasta seuraavana päivänä niin meni sit ehkä vaan päivä. Mulla se nt-ultra tosiaan jo 18. 5., koska laskevat 28 päivän kierron mukaan. Sen mukaan siis silloin olis jo 12+2, mutta neuvolan mittausten mukaan 10+5 tai 4. Mutta siellä saa tarkemmat mitat, näkee sitten onko se vaadittava 11+0 täynnä vai pitääkö mennä uusiksi.
 
Ikuinen haaveilija onpa ollu nopeeta toimintaa! :wideyed:
Toivon et mulla kans on! :D
Saatat hyväs tapaukses päästä jopa kaks kertaa ultraa! :wink

Mulla ku oli neuvolas ultra et tarkistettiin viikot niin sanoi että tosi hankala saada mittaa mut sai sit kuitenki noin mitan. Saa nähdä muuttuuko nt-ultrassa LA.
 
En kestä jos mullekki lasketaan nt-ultra 28 päivän kierron mukaan, kun totuus on 33-34 päivää.. Jos tietäis et ne tosiaan tuon mukaan laskee niin pitää huijata viimesimpien menkkojen ajankohtaa vähän eteenpäin niin ei oo aivan liian aikasin siellä nt:ssä ja tee turhaa reissua :grin
 
Joo siis neuvolan ultra-laite aika surkea niin en ihan siihen luota. Neuvolatäti ei ees mittoja ottaisi, mut lääkäri(tuttu) sattui olla vielä paikalla ja otti mitan Mut sen tiedän et vähemmän on kuin 12+2.Ihan siis sen perusteella, koska plussa tuli.
 
Nyt on eka neuvola varattu reilun parin viikon päähän. Täällä ei neuvolassa ultrata. :sorry: Vaikka tiesin tämän niin silti oli pieni toivonkipinä, jos olisin saanut lähetteen ar-ultraan edellisen keskenmenon takia. Pitää keskustella miehen kanssa menosta yksityiselle.

Ai niin! Ja mulle laskettiin kierto 28 päivän mukaan. Uskoi kyllä, kun kerroin sen olevan todellisuudessa 32-33. Ei kuitenkaan sanonut arvioitua laskettua aikaa puhelimessa.. No se selviää sitten eka käynnillä mitä se sinne laittoi. :shy:
 
Kenellä oli tänään ultra/neuvolapäivä...? Kuulumisia odotellen :)

Vihdoin saan itekki sanoa, et ar-ultra on tällä viikolla ja ylihuomenna! Niin jännää, en tiiä miten pysyin housuissani sen keskiviikkopäivän ku se on vasta ilta-aika.. :D

Nyt on hyvä aika alkaa kyselemään, et oliko täällä MeriOulun neuvolassa käyneitä, nyt tai joskus edellisissä raskauksissa..? Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä parkkipaikoista lähtien :grin Se on käsittääkseni normaalissa kerrostaloasunnossa sijaitseva paikka?
 
Mulla on tänään ar-ultra. :greet025 Ja juurikin siellä MeriOulun neuvolassa. Voin kertoa sit kokemuksia, ku on käyty. Auto varmaan jätetään siihen torin viereiseen parkkiin, jos on tilaa. Tänään voi olla vappuhulinaa niin jos ei mahdu siihen niin sit varmaan kallioparkkiin, kun se on niin kätevä. Torilta lyhyt matka kävellä siihen. :)
 
Tänään oli ensimmäinen neuvola! :)
Ei ultrattu meillä päin. Kyseli kauheesti kaikkea ja myös kyseli ensimmäisestä synnytyksestä sun muusta. Mies oli mukana ja siltä kyseltiin kans. Eipä oikeen kummosta ollut vaikka reilu tunti siellä meni. Uusi neuvolatäti oli meillä kun muutettiin juuri, ihan ok:lta vaikutti :D
 
Espoossa kyllä ainakin kätevä tuo netissä oleva oma neuvola!
Ei tarvii tuhatta lappusta täyttää enää, kun täytetään siellä ja tiedot lähetetään sähköisesti neuvolaan. Jes! :D
 
Mulla oli tänään neuvola, jossa ultrattiin kolmeen otteeseen... Selkeästi näkyi, että kohtu on laajentunut, mutta muusta eivät th ja nlalääkäri olleet samaa mieltä.
Raskaustestikin tehtiin, th:n mukaan vahvasti plussa.
Lääkäri kehoitti tulemaan uudestaan viikon päästä, oletetusti ovulaatio/hedelmöittymisen ajankohta on nyt epäselvä.
Kivaa vappua meille ja miehelle hyvää syntymäpäivää...
 
Mulla oli tänään neuvola, jossa ultrattiin kolmeen otteeseen... Selkeästi näkyi, että kohtu on laajentunut, mutta muusta eivät th ja nlalääkäri olleet samaa mieltä.
Raskaustestikin tehtiin, th:n mukaan vahvasti plussa.
Lääkäri kehoitti tulemaan uudestaan viikon päästä, oletetusti ovulaatio/hedelmöittymisen ajankohta on nyt epäselvä.
Kivaa vappua meille ja miehelle hyvää syntymäpäivää...

Voi ei, voimahali sinne! :HeartredEn nyt muista yhtään että millä viikoilla sä olisit nyt omasta mielestäs menossa et oisko sen puolesta pitäny jo löytyä sykettä yms..?
 
Jos sulla onkin vähän vähemmän viikkoja. Vai voiko olla 6+6 ettei vielä näy. Mulla pe nuo samat viikot ja jännittää näkyykö mitään....
 
Jos sulla onkin vähän vähemmän viikkoja. Vai voiko olla 6+6 ettei vielä näy. Mulla pe nuo samat viikot ja jännittää näkyykö mitään....

Sitä se neuvolalääkäri (joka oli itse erittäin tukevasti raskaana) arveli... Siksi uusi aika viikon päästä, josko silloin näkyisi paremmin.
 
Takaisin
Top