Neuvolat, ultrat ym.

Täältä kun lukee näin kivoja uutisia niin pakko huomenna varata se ar-ultra. :rolleyes: Ei tarvi ainakaan jännittää sinne kesäkuulle saakka. Yhtäkkiä tuntuu että sinne on ikuisuus. :grin
 
Huippua että ootte päässyt kurkistamaan jo ja kaikki hyvin! Nyt ois itsellä vielä 2 viikkoa odottelua... Onneksi vappu ym välissä niin vähän muuta ajateltavaa.
 
Neuvola varattuna 14.5, silloin 8+4. Sanoi että voidaan yrittää kuunnella sydänääniä jos lupaan etten hermostu jos ei kuulu :p Sanoin että voin siinä tapauksessa käydä ultrassa työterveyden kautta. Vielä pitäisi odottaa melkein kolme viikkoa.....
 
Nyt on täälläkin varattuna ar-ultra ja aika onkin heti maanantaina. Sillon pitäis olla viikkoja 6+5 mutta oman arvion mukaan voi olla päivän tai pari vähemmänkin. Alko kyllä heti jännittää. :grin Neuvola-aika on vasta 22.5. Lähetään viikoksi ulkomaille niin ei ollu ennen sitä aikoja, mutta heti reissun jälkeen sit pääsee.
 
Olipas täällä hyviä ultrakuulumisia odottamassa, onnea teille! :)

Huomenna voi vihdoin itekki sanoa, et tasan viikon päästä pääsee ar-ultraan :wink
 
Varasin nyt neuvolan. Sain ajan vasta viikolle 10+0, tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa :confused:
 
Meillä ois huomenna ar-ultra ja jännittää kyllä vähän. :nailbiting: Mut tosi kiva mennä sinne, sillä jos kaikki ei oiskaan ok, niin senkin haluisin tietää mahdollisimman pian. Mutta siis siitä olettamuksesta lähdetään että kaikki on hyvin. Huomenna rv7+3. :)
 
Ihania ultrakuulumisia monilla :) toivottavasti itekin saan torstai-iltana tulla kertomaan hyviä uutisia, ylihuomenna siis ar-ultra Perhe-Artessa :wink:happy: Sillon menkoista laskettuna 7+1, mut voi olla muutaman päivän vähemmänkin.

Meetkö Lahen Vai Helsingin Perhe-Arteen?
 
Itse siirsinkin nyt vielä varhaisultraa huomiselta viikollla eteenpäin, jolloin 7+4 kuukautisista laskettuna. Luulen, että mennään kuitenkin muutama päivä tosta ns.myöhässä ja niin haluaisin sen sykkeen nähdä!
 
Itse siirsinkin nyt vielä varhaisultraa huomiselta viikollla eteenpäin, jolloin 7+4 kuukautisista laskettuna. Luulen, että mennään kuitenkin muutama päivä tosta ns.myöhässä ja niin haluaisin sen sykkeen nähdä!
Mäkin sain sittenkin varhaisultran kunnalliselle, viikolle 7+3. Itse yksityiselle varattu olis ollut 6+6. Tylsää odottaa viikko pidempään, mutta ainakin varmemmin näkyy syke :)
 
Kävin just Helsingin Perhe Artessa, ja siellä pieni sydän sykki vimmatusti! Kyyneleet tuli silmiin kun sitä kuunteli. Oviksesta laskettuna nyt ois rv 7+5, kätilö sai mittaamalla rv7+3 tai rv7+4. Johtuu kuulemma todennäköisesti siitä, että munasolu on hedelmöittynyt vasta oviksesta seuraavana päivänä, sekä siitä että alkio oli niin lähellä kohdun seinämää että oli vaikea erottaa missä hännänpää oli. En siis lähde muuttamaan laskettua aikaa vielä, nt-ultrassa selviää sitten lopullinen! :)
 
Kuinkahan sitä sais puhuttua miehelle tuon ar-ultran? Ärsyttävän vastahankainen :p
 
Takaisin
Top