Huh! Tänään oli niskapoimu-ultra ja kaikki oli paremmin kuin hyvin vauvelilla.. :D Turvotusta oli 1mm ja pikkunenvilli liikkui siellä aivan valtavasti. :) Oon vähän pelänny jos ei kaikki menekään aivan niin hyvin kuin toivoo, koska jotenkin tuntuu että tämä raskaus lähti niin "varkain" käyntiin. Melkeen vois sanoa, että ei tarvinu kuin puhua toisen lapsen hommaamisesta, niin PAM ja mä olin jo raskaana. x) Mutta nyt kun näki sen selvästi ihmisen näköisen otuksen siellä pomppimassa ja riehumassa niin lupaan kyllä jo unohtaa turhat huolet ja keskittyä vaan nauttiin tästä raskausajasta. :) Ensimmäistä odottaessa oli koko ajan niin kova hinku päästä näkemään se vauva, että ne meni ne nauttimiset sitte siinä.
Sitte vähän asiasta poiketen... Tämä meidän 10kk neiti nukkuu kyllä ihan suht. hyvin yöt, mitä vaan kerran tai pari joutuu laittaan tutin suuhun, mutta itse kyllä herään pieneenkin äännähdykseen mitä hän sieltä päästelee. Ja nyt vielä on ruvennut tää raskaus vähän valvottaan yöllä. Pitää herätä pissalle kerran yössä ja sen jälkeen se unen saanti ei olekaan aivan niin helppoa. Mutta onneksi olen kotona vauvan kanssa niin saan ottaa päikkäreitä samalla kun hänkin ottaa. Viime raskausajan olin heti niin väsynyt, että työn teosta ei meinannut tulla yhtään mitään ja olinkin varmaan aika v**tumainen työkavereille, mutta jäinkin sitten 28rv:llä saikulle supistelun vuoksi. Se oli kyllä jotain aivan käsittämätöntä se väsymys. Monesti meinasin lyyä hanskat tiskiin ja sanoa että mä otan lopputilin ja häipyä.
Mutta tiistaina taas normi neuvolassa käynti, että sitä odotellessa! :D