Neljän suora
Puuhakas puhuja
Kyllähän sitä sinne neuvolaan voisi mennä kun saisi ajan! Oon nyt vihdoin uskaltautunut soittamaan ja olenkin saanu neljänä päivänä soittaa soittoaikana ja kuunnella vastaajaa, joka käskee soittaa soittoaikana
No jos huomenna...
Eka ultrakokemus jäi pysyvästi mieleen, koska mulla oli keskenmeno josta ilmotin neuvolaan. Tyhjeni siis itestään kokonaan. Terkkari keksi jättää ultra-ajan kuitenkin paikalliseen terveyskeskukseen, että kattovat onko kohtu sitten varmasti tyhjä. Muuten ihan fiksua, mutta unohti ilmottaa siitä sinne TK:hon. Minä siinä sitten jotenkin itseni kasanneena astelin huoneeseen, jossa ultran tekevä hoitaja alkaa kyselemään onko ollu pahoinvointia tai muita raskausoireita. AARRGGHH!!! Eikä sitä voitu tehdä vatsan päältä, eikä tää hoitaja osannu tehä sisäistä ultraa. Sitten juostiinkin pitkin käytäviä ettimässä lääkäriä, joka voisi sen ultran tehdä. Semmonen sitten onneksi löytyikin. Iso ja karvanen mies ja siinäkin vaiheessa meinas itku päästä, että ton käsiinkö mun on mentävä. Lääkäri osottautukin oikeen sympaattiseksi ja ymmärtäväiseksi. Totesi vaan tutkimuksen jälkeen, että sitten kun meistä itsestä siltä tuntuu niin uutta raskautta voi yrittää. Samalla lääkärillä kävin muuten ihan lopulta onnistuneessa raskaudessakin vuotojen takia ja tohtori oli aina yhtä tohkeissaan ja onnellinen mun puolesta kun elämää masusta löysi :)
No jos huomenna...Eka ultrakokemus jäi pysyvästi mieleen, koska mulla oli keskenmeno josta ilmotin neuvolaan. Tyhjeni siis itestään kokonaan. Terkkari keksi jättää ultra-ajan kuitenkin paikalliseen terveyskeskukseen, että kattovat onko kohtu sitten varmasti tyhjä. Muuten ihan fiksua, mutta unohti ilmottaa siitä sinne TK:hon. Minä siinä sitten jotenkin itseni kasanneena astelin huoneeseen, jossa ultran tekevä hoitaja alkaa kyselemään onko ollu pahoinvointia tai muita raskausoireita. AARRGGHH!!! Eikä sitä voitu tehdä vatsan päältä, eikä tää hoitaja osannu tehä sisäistä ultraa. Sitten juostiinkin pitkin käytäviä ettimässä lääkäriä, joka voisi sen ultran tehdä. Semmonen sitten onneksi löytyikin. Iso ja karvanen mies ja siinäkin vaiheessa meinas itku päästä, että ton käsiinkö mun on mentävä. Lääkäri osottautukin oikeen sympaattiseksi ja ymmärtäväiseksi. Totesi vaan tutkimuksen jälkeen, että sitten kun meistä itsestä siltä tuntuu niin uutta raskautta voi yrittää. Samalla lääkärillä kävin muuten ihan lopulta onnistuneessa raskaudessakin vuotojen takia ja tohtori oli aina yhtä tohkeissaan ja onnellinen mun puolesta kun elämää masusta löysi :)