Neuvolassa taas käyty... Kaikki kunnossa niinkun uumoilinkin. Tyyppi hengaa yhä pää alaspäin niinkuin tammikuusta lähtien, neukkutäti uumoili ettei se siitä enää kääntyiskään(paree olis olla kääntymättä).
Sf-mitta 33, menee yläkäyrillä yhä mut terkka sano et nätisti menee tasasesti kaarena siellä. Sanoin et pelkään jättiläisvauvaa, niin se vaan vastas rauhallisesti et niinhän kaikki ja ei kannata huolehtia nyt siitä. Sokerirasitukset olleet kunnossa, virtsa sokerin osalta aina puhdas ja painonnousukin mulla maltillista ja tasaista, joten totes ettei kannata panikoida:) Mulla synnytyslääkärille aika rv 36 enivei niin siellä tulee sitten kokoarvioo jossa näkee jos joku hätä olisi.
Paino noussut vajaa 500g/vko viime kerrasta, ite kyl veikkaan et jos kunnon istunto vessassa onnistuisi niin painokin tippuis

Ekaa kertaa ollut myös parina päivänä turvotusta havaittavissa, pienimuotoista (toistaiseksi) onneksi.
Seuraavava aika vasta pääsiäisen jälkeen, jolloin jo rv 37. Ei noit turhan usein oo. Mut ei kyl oo tarviskaan, tänäänkin lähinnä koko 25min meni "mitkä fiilikset, mikä olo, miten jaksat"-höpöttelyyn.
Oli muuten perhevalmennuksen 3 kerta kanssa aamulla. Mentiin uhoamisesta huolimatta, aika turhanpäivästä taas. Mun mielestä vähän turhaa resurssien tuhlausta myöskin, mutta josko noista joillekin on sit hyötyä. Mut siis kaikki mitä tuollakin käytiin, lukee jo miljoonassa oppaassa joita neuvolassa jaetaan ja netistä nyt ainaskin. Synnytyssairaalaan ei mennä edes tutustumaan. Oon ihan tarpeeks sairaaloita nähnyt, eikä mulla oo pahempaa jännitystä ja pelkoa sen synnytyksen suhteen niin koen etten siitä irti sais mitään+ miehen pitäis olla duunista taas pois niin ei kiitos. Kyllä ne sit siellä kertoo kun on tilanne käynnissä et mihin mennä, missä olla ja mitä tehdä