Mä olin tänään 3. neuvolakäynnillä. Muuton takia oli uus th, joka kerto et ens kerral hän ei sit enää ookaan, vaan taas tulee toinen tyyppi. Mulla on siis jo ollu 3 eri, ja next time on neljäs

No ei siinä mitään. Nyt sais laittaa Kela-hakemukset sisään, mut taidan vähän viivytellä, jospa jotenki sais sen uuden ä-pakkauksen (2013 on must kiva, mutku oon ostanu tyttövauvalle kaikkea muuta ku turkoosin ja auringonkeltasen kanssa mätsäävää). Olin lihonu taas kerran 750g viikossa, eli paino noussu alusta jo 13kg

Sokrurasitus kolkuttaa ovella, aion soittaa labraan jospa sais sen johonki klo 11-12 ni ehkä selviän siitä hengissä. Virtsassa oli taas valkuaista, ja huomen sit poissuljetaan VTI. Voimavarakaavakkees puututtiin ainoastaan unettomuuteen. Vihdoinki siihen reagoitiin tän raskauden aikana sillai, et sain lähetteen neuvolapsykologille. Et jospa saisin jotain vinkkejä miten päästä tästä unettomuuspeikosta :)
Vauvan sydänäänet sai taas jotenki herkistymään
Perhevalmennuksessa kävin eilen, ja aluks tuntu et kaikki muut on jotenki mua vanhempia(hah, olen 32v.) ja jotenki oli aika paljon, miten sen nyt sanois...juntteja...Mut olihan siel sit ihan kaikenlaisia tyyppejä, ehkäpä osalla oli työjakut päällä ja mul tuli siitä ittelleni jotenki pentuolo. Tuntu tosi hyvältä kun menin lähikauppaan sen jälkeen, ni yks äitykkä tuli sanomaan käsipäivää. Ehkä tämmöses on jonku uuden ystävyyden alku, kivaa :)