eipä ollut kovinkaan kehuttava neuvolakäynti... oma neuvolatäti lomalla ja tää sijainen... noh parempi ehkä olla sanomatta mitään.
Pissanäytteessä protskut yhdellä plussalla ja verenpaine sama kuin viimeksi, mutta sijainen oli sitä mieltä että tarttisi ruveta kotona mittamaan verenpaineita raskausmyrkytyksen varalta kun painokin
noussut 3 kiloa viikon aikana. Mä tokasin, että eikös toi protskun plussa voi johtua vaikka valkovuodosta, että kun ei mulla oo ollut mitään häikkää verenpaineessa ja muita raskausmyrkytyksen oireita ei oo niin miks tarttis mitata muka kotona verenpainetta..
sit sain kauhean saarnan mun hempan laskusta, joka on nyt 98.. käski tuplaamaan rautaliuoksen määrän ja hakemaan c-vitamiinia apteekista.. noh kokeillaan tolla..
sydänäänten kuuntelu oli jälleen yhden sortin tapahtuma ja loppuviimeksi niitä sydänääniä piti tulla jo oikein neuvolalääkärinkin kuuntelemaan kun olivat tämän sijaisen mukaan niin oudot... musta ne kyllä kuulosti aivan normaaleilta ja lääkärikin totesi, että vahvat hyvät sydänäänet, ei mitään ongelmia niinkuin sijainen oli väittänyt.. siis en oikeasti jaksa ymmärtää että oliko sijaisella vaan huono päivä vaan oliko oikein tarkotus pahoittaa mun mieleni tän päiväisen käynnin jälkeen..
Siitäkin tuli kauheaa noottia kun olin keskiviikkona siellä synnärillä käymässä niin en ollut hänelle ilmoittanut erikseen, että mitä oli sanottu ja että tulisinko tänään neuvolaan... mulla on ollut tänään ittellä niin voimaton ja tukala olo, että mä rupesin sitten jo parkumaankin sen käynnin jälkeen kun aattelin, että tuntuu että oon sitten miten päin tahansa niin mikään ei tunnu kelpaavan.
ja ai niin kaiken kukkuraksi sf-mitta rv 37+1, 40 ja sijainen päätti sitten oikeudekseen todeta, että selvä sokerilapsi tulossa, että onnea ja terveyttä vaan jatkoon........ taidan totta tosiaan painua tonne pehkuihin takaisin ja iloita itsekseni loistavista sokeriarvoista ja siitä, että vaikka nyt olisi kuinka vaikeaa tahansa niin pian meillä on pieni käärö tossa kehdossa, joka on juuri täydellinen meille.