Neuvolakuulumiset

Tehdäänkö tuota listaa samalla tavalla kuin Lokakuisten listaa? Jokainen lisää oman ja kopioi edelliset? :)

Tehdäänkö tuota listaa samalla tavalla kuin Lokakuisten listaa? Jokainen lisää oman ja kopioi edelliset? :)
Tai sitten minä kerään tästä ketjusta kaikkien neuvola-ajat ja kirjaan ensimmäiselle sivulle (ensimmäiseen kommenttiin). Kävisikö se? :)

Täällä eka neuvola vasta 5.3. ite pyysin niin myöhään.. kolmatta jo odotan niin mulle on ihan sama vaikka vähän myöhemmin siellä alan käymään. Tuttua hommaa jo. :D Niin ja viikkoja silloin on jo öö.. 10+2

Mulla aika aikaisin, 13.2. eli viikkoja silloin omien laskujen mukaan 6+6. Tosin neuvola kun laskee viikot menkoista ni niiden mukaan raskaus ois pidemmällä.

Minä en ole edes saanut vielä ekaa neuvola-aikaa. Katsotaan ensin varhaisultrassa, onko syytä varatakaan. Näin sovittiin terkan kanssa.

Meillä on eka neuvola 7.3. Olis saanu pari päivää aiemmaksikin, mutta toi sopi paremmin aikatauluihin. Viikkoina toi olis 9+1.

Mulla on eka neuvola 21.2. eli hirmu aikaisin, mutta olen tosi kiitollinen että suostuivat antamaan tuohon lomaviikolle, niin ei tarvitse heti jäädä kiinni töissä raskaudesta. :) Muut ajat voi onneksi varata itse nettipalvelusta niin saa valittua juuri sopivat päivät.

Mulla on 16.2. varhaisultra ja seuraavana päivänä siitä eka neuvolakäynti, jos sille vielä sillon aihetta on. Vielä pari viikkoa!

Mulla aika aikaisin, 13.2. eli viikkoja silloin omien laskujen mukaan 6+6. Tosin neuvola kun laskee viikot menkoista ni niiden mukaan raskaus ois pidemmällä.

Mulla sama homma, neuvolassa haluavat välttämättä laskea kuukautisista vaikka kerroin tikuttaneeni oviksen myöhemmäksi. Mutta ei haittaa, muuten en ehkä olisi saanut neuvola-aikaa tuohon lomaviikolle. :happy:

Meillä terkka kyllä laski siitä mistä mä halusin. Muuten mäki oisin jo pidemmällä, muoks. Eikun siis ei pitäs olla plussaa edes vielä. Jos menkoista laskettaisiin niin oisin vissii 3+2 mut oon 4+0

Me sovittii terkan kanssa suunnilleen, minkä laittaa kierron pituudeksi, kun on ollu vähän vaihtelua. Neuvolan laskurin mukaan oon nyt 4+6, kun itse laskin 4+3, lyhyen luteaalivaiheen takia. Mutta sama kai se, kyllähän se sitten seulantaultrassa viimeistään tarkentuu.

Takaisin