Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä yritin pommittaa neuvolaa tänään mutta tuuttaa vaan varattua! Puolen tunnin soittoaika ja melkein koko ajan roikuin puhelimessa..noh,kokeilen huomenna uusiks
Toi on tosi lyhyt soittoaika terkkarille toi puoli tuntia. Oon itse ollut joskus tk polilla töissä, missä oli takaisinsoittojärjestelmä, mutta neuvoloissa ei. Neuvoloissa se olis kyllä hyvä järjestelmä, tai sitten että kun yhdestä numerosta ei vastata niin se siirtyis heti seuraavalle terveydenhoitajalle. Kyllä ne nyt varmaan voi toistensa aikoja varailla ja ihan yhtä lailla neuvoa. Ja dokumentointihan on pakollista eli periaatteessa jokainen puhelu tulee kirjata potilaan tietoihin, niin hoitotyöntekijän kuin potilaankin oikeusturvan turvaamiseksi. Et jos perustellaan sillä että vaan oman terveydenhoitajan pitää tietää sun asiat ja kuulla sun asioista...
Kuulostaa kyllä hassulta tuo puoli tuntinen soittoaika. Täällä oli klo 8-15 jonotussysteemillä tai jos ei halua jonottaa, niin soittavat takaisin. Netistä ois saanu varattua lapselle neuvola-aikoja. Jonotin reilu 10min tuolloin puoli yhden aikaan :)
Te keillä on keskenmenotaustaa ja pääsette sen takia varhaisultraan, sopiiko kysyä onko yksi vai useampi km taustalla? Mä täällä arvon että ulkaltaisinko soittaa jo neuvolaan hankalien lääkitysten takia vai soitanko vasta omakustanteisen varhaisultran jälkeen. Viimeksi oli niin hirveetä soittaa ja perua se aika keskenmenon jälkeen... Mutta jos neuvolan kautta pääsisi varhaisultraan niin sitten kyllä pitäis rohkaistua.
Soitin sinne tänään eikä täälä pääse vasta ku kahden keskenmenon jälkeen. Eikä tuola meidän neuvolas oo ultraa ollenkaa joten ne on tasan ne pakolliset 2 ultraa mitä saa. Ei olis pitäny soittaa.
Kävi just niin kuin edellisissä. Eli THS lähtenyt nousuun joten aloitetaan lääkitys ja sitten määräsivät käymään samantien sokerirasitusajan varaamaan. Eli pääsen pistämään myös insuliinia. Eli taas on edessä tiheät ultraukset loppu ajasta...