Onkohan mitään asiaa, jossa ohjeet olisivat joka paikassa samat? Mä olen kuullut, että normaalin hemoglobiinin alaraja olisi 117...
Tänään oli täysipainoinen vauvapäivä: aamulla neuvola, iltapäivällä äitipolin radi-kontrolli. Vihdoin oli semmoinen fiilis, että sain kysellä sydämeni kyllyydestä ja kysymykset loppuivat ennen kuin vastapuolen valmius vastata. Järjestyksessä neljäs uusi neuvolantäti, ja kahden viikon päästä vielä uusi -- ja sitä seuraavalla vielä yksi! Vähän on kerää koko sarja -tyyppinen olo...
Tämänkertainen terkkari oli aikaisempia kokeneempi tapaus ja jopa pahoitteli tuota tätien jatkuvaa vaihtuvuutta ja sitä, että mun radi-testaukset ja ohjaukset ei tosiaan ole menneet ihan ohjekirjan mukaan. Ihan hyvä mieli jäi, kun sain annettua palautteen ja tuli semmoinen fiilis, että se tuli myös kuulluksi; itse asiassa täti pyysi lähettämään palautetta esimiesportaalle, koska asiakaspalautetta säästöjen aiheuttamista mokista kuulemma kuunnellaan paremmin kuin työntekijöiden valituksia... Luulen että sen teenkin, kunhan saan ajatukset kokoon -- olen itse ollut joskus julkisella puolella töissä ja ihmetellyt, että vaikka työolosuhteista tehdään melkein mahdottomat, kukaan ei uskalla avata suutaan.
Mutta pääasiat: ultrassa muksulla kaikki hyvin, pulssi 140, kokoarvio 1440 g eli edelleen alle keskikäyrän, ja oli kääntynyt edelliskerran perätilasta oikein päin. Jee.