Mariya_: Olen ollut jo rv 29 ultrassa koska minun sf-mitasta ei voi mitenkään päätellä mitään järkevää :) Vauvan paino menee ihan keskikäyrällä ja pituus taas yläkäyrällä joten pikkuisella kaikki oikein hyvin, omista muumimamman mitoista huolimatta :) rv 36 on sitten viellä yksi ekstra ultra, jos silloin on iso vauva niin sitten käynnistellään rv 38. Ja ei todellakaan haittaa että pääsee pari ekstra kertaa kurkkimaan pikkuista ennen syntymää :)
Minulla ei juurikaan himoja ole ollut, ihan alussa teki mieli mäkkärin juustohamppareita, mutta yhtäkään ei tullut syötyä. Kun taas seuraava himo oli mehujää niin niitä tulikin sitten syötyä hetken aikaa joka päivä, noihin ne himot sitten jäikin( onneksi
)
Painoa on tänne kertynyt jo reilu 14kg, eli liikaa koska on jo valmiiksi ollut reippaamman puoleisesti ylipainoa.
En tosin ota ressiä asiasta sillä olen syönyt normaalisti ja liikkunut jopa hieman aikaisempaa enemmän,joten tuo painonnousu on varmasti osittain sitä hormonaalista sorttia + turvotusta,silloin kun on turvotusta niin vaaka näyttää 1,5kg enemmän kuin silloin kun sitä ei ole
.
Ehtiihän sen painon pudottaa sitten kun pikkuihminen on syntynyt :) Tavoitteena on kyllä sitten pudottaa muutakin kuin vain raskauskilot mutta nyt nautitaan raskaudesta täysin rinnoin ja mahoin
Aeria : Ikävää että dietistä huolimatta sokerit on lähteneet huonoon suuntaan. Aika tiukka dietti sulla, jaiks
Ite en tiedä miten pysyisin noin vähillä kaloreilla, ihme kyllä ettei mulle oo tehty mitään diettiä vaikka paino on noussut noin paljon. Tsemppiä sulle loppurutistukseen dietin ja sokerien kanssa! :)
http://forum.vau.fi/threads/neuvolakuulumiset.1577978/page-9#