Tänään neuvola 38+1
Samaa rataa kuin ennenkin,
pissa puhdas
hemoglobiini 135
verenpaineet koholla, mutta eivät edelleenkään huolestuttavasti kuulemma 134/83 tai jotain
turvotusta - on!
liikkeet ++
sykkeet 115-130, normaalia vissiinkin, niin terkka selitti
sf-mitta pienentynyt 1 cm - 29,5cm
Terkka oli aika varma, että tavataan viikon päästä ja niin olen minäkin. Ei tunnu yhtään siltä, että olis vauva syntymässä vielä, eikä ole ollut kipeitä supistuksia. Terkka totesi, että eipä sitten kiirehditä vauvaa maailmaan. Käski kuitenkin soittaa synnärille jos tulee jotain myrkytysoireita tai muuta. Mun pitää kyllä taas kattoo TAYSin synnytysvalmennus netistä et muistasin millon sairaalaan pitikään lähteä [:D]
Tsemppiä Sartzalle ja Tweetylle - olitteko molemmat menossa TAYSiin? Kertokaahan sitten kokemuksia [:D] Mielellään positiivisia [:D] pitää käydä joku ilta tsekkaamassa edes ajoreitti perille asti :D
Piti käydä lisäämässä painonmuutos, olin niiin mielissään [:D] Viimeksi +2100g/vk, nyt -750g/vk - luulin että painonnousuun vaikutti viimeksi osaksi se, että oli ensimmäistä kertaa neuvola iltapäivällä ja siksi turvotusta enemmän. Nyt oli samaan aikaan, mutta silti paino laskenu, ei tosin ollutkaan niin turvonnut olo kuin viimeksi. [:)] Huh, säikähdin jo, että tätäkö tämä on loppuaika, et viimeisillä neljällä viikolla +8kg [:D]