Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullaki oli eilen vasta eka neuvola, 10+1Meillä tänään ensimmäinen neuvola, 9+3. Olen aijemmin joutunut niin monesti perumaan neuvolan keskenmenojen takia, etten uskaltanut ottaa aikaa yhtään aikaisemmin.
Mun mielestä pitävät monessa kunnassa luo labratiedot peitettyinä siihen ultraan asti, etteivät ihmiset itse googlettele niitä arvoja ja tee omia johtopäätöksiä. Uskon siis, että ultrakäynnin jälkeen ovat siellä näkyvissäMä kävin tiistaina verikokeissa, ja 24. päivä olis nt-ultra. Menispä aika nopeesti sinne.
Olisin käynyt Kanta-tiedoista kyttäämässä noita labroja, mutta jostain syystä sieltä on mun tiedoista täysin kadonnut tuo labrakäynti, siis sekä sieltä normi-tiedoista että Laboratorikäynnit-osiosta. Maanantaina vielä näkyi kaikki eriteltynä, mitä sieltä otetaan, mutta nyt on kadonnut ihan täysin
Just tuota vastausta kirjoittaessani mietin, että sun viesti todisti just sen syyn, miksi arvot kannattaa pitää piilossa Ja kyllä, itsekin kuitenkin takuulla googletan arvot, jos ne mulle kannassa etukäteen näkyy@Mrs Willow Ai miten niin olisin googletellut noita arvoja?
On kyllä ihan hyvä systeemi että pitävät ne piilossa