Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin kävin 6+3 varhaisultrassa! Mikä sun CRL oli? Täällä oli se 6,3mm, mutta syke näkyi12.5 eka virallinen neuvola, 6+3 tuli käytyä tosiaan tarkistuttamassa että on oikeessa paikassa ja sydän löi jännittää tuo 12.5 ja mietin kannattaisko käydä yksityisellä ennen sitä
Mäkin kävin 6+3 varhaisultrassa! Mikä sun CRL oli? Täällä oli se 6,3mm, mutta syke näkyi
Ja siis mulla eka neuvola jo ensi viikolla (rv7+2)
Mäkin kävin 6+3 varhaisultrassa! Mikä sun CRL oli? Täällä oli se 6,3mm, mutta syke näkyi
Ja siis mulla eka neuvola jo ensi viikolla (rv7+2)
voikun ihanaa! crl vähän vaihteli ja ihan tarkkaa mittaa ei saatu mutta ultrakuvassa minkä sain matkaan oli 6,1mm Jännittääkö sua eka neuvola? Ps. Menipä hassusti tää vastaus
Joo, neuvolaan voi soitella vaikka heti, kun on plussa tikussa. Jotkut toki tykkää soittaa vasta varhaisultran jälkeen ja itsekin näin tein, mutta varmaan ainakin jos on tiedossa, että ruuhkaa on, niin kannattaa olla nopeammin asialla aikaa varaamassa. Ja onpahan ainakin enemmän vaihtoehtoja joista valita, jos pitää esim. töiden kanssa sumplia kalenteria.Millon neuvola pitäis varata? Mulla on lapsettomuus polilla toukokuussa varhaisultra ni pitääkö se varata sen jälkeen vasta?