Neuvolakäynnit

Nopea kysymys kun tämän topicin alla ollaan. Mun varhaisultra julkisella oli aika pettymys... vartissa hoidettiin kaikki alta ja multa meni puolet ohi.

Kuinka kauan teidän ultra-aika kesti?
Meillä kesti joku 20minsaa. Tsekkasi ensin sydämen sykkeen ja mittaili. Sitten koitettiin saada hyvää kuvaa :D Harkkari oli siinä myös ja sai kokeilla tsekkailla, ultrattiin mahan päältä koska mulla oli vuotoja. Nt ultra ylihuomenna, onneksi sielä on D-ultrakone😍
 
Kävin eilen verikokeissa, ja jäin miettimään, että millon ne tulokset sitten saa tietää? Laskeeko lääkäri ne seulontatulokset siellä nt-ultrassa, vai pitääkö senkin jälkeen vielä ootella esim. seuraavaan neuvolakäyntiin saakka?
 
Kävin eilen verikokeissa, ja jäin miettimään, että millon ne tulokset sitten saa tietää? Laskeeko lääkäri ne seulontatulokset siellä nt-ultrassa, vai pitääkö senkin jälkeen vielä ootella esim. seuraavaan neuvolakäyntiin saakka?
Mulla verikoetuloksia käytiin läpi just nt-ultrassa, kun kätilö laski seulontatuloksia. Sitten myös sähköisestä äitiyskortista itse kurkkasin jotain tuloksia (HIV:t sun muut), joita sinne oli merkattu. Huomenna toinen neuvolakäynti, jännä nähdä, että tuleeko siellä jotain lisätietoa niistä.
 
Kävin eilen verikokeissa, ja jäin miettimään, että millon ne tulokset sitten saa tietää? Laskeeko lääkäri ne seulontatulokset siellä nt-ultrassa, vai pitääkö senkin jälkeen vielä ootella esim. seuraavaan neuvolakäyntiin saakka?
Kätilö on mt-ultrassa, ei lääkäri. Sielä sitten kertoo verikokeiden ja ultran yhteenlasketun tuloksen
 
Meillä oli tänään nt-ultra, mut riskiluvut tulee kuulemma postitse viikon sisään. Kätilö ei siis kommentoinut asiaa sen kummemmin, mutta koska niskaturvotusta oli vain 1,3 mm niin tuskin on huolta noista luvuista.
 
Kätilö on mt-ultrassa, ei lääkäri. Sielä sitten kertoo verikokeiden ja ultran yhteenlasketun tuloksen
Okei 😁 Jostain olin saanu käsityksen, että nimenomaan lääkäri laskee noita, niin aattelin, että se sit on siellä paikalla. Mutta eipä sillä oo niin väliä kuka siellä on, kun vaan saadaan tietoa 😊
 
Kätilö on mt-ultrassa, ei lääkäri. Sielä sitten kertoo verikokeiden ja ultran yhteenlasketun tuloksen
Varmaan riippuu vähän alueesta. Hus Bulevardilla käsittääkseni tehdään ultra, ja sen tulokset yhdistetään jälkikäteen veriarvoihin. Ja tulokset tulevat 1-2 viikon sisään.
 
Varmaan riippuu vähän alueesta. Hus Bulevardilla käsittääkseni tehdään ultra, ja sen tulokset yhdistetään jälkikäteen veriarvoihin. Ja tulokset tulevat 1-2 viikon sisään.
Meillä Päijät-Hämeessä sai noi tulokset siinä nt ultran aikana. kun oli ultrannut niin kätilö laski tietokoneella samantien ja kirjoitti tulokset paperille sekä neuvolakorttiin ja selitti tosi tarkkaan mitä ne tarkoitti.
 
Meillä kans Tyksissä sai näköjään tulokset nyt saman tien nt-ultrassa 😊 Kaikki oli hyvin ja turvotusta vaan 1mm. Riskilukuja eivät itseasiassa ees sanoneet tarkkaan, mutta kuulemma ei mitään erityistä riskiä. Kyllä tuli taas hetkeksi huojentunu olo ♥️
 
Onko teillä nt kuvattu vatsan päältä vai emättimen kautta? Mulla kätilö yritti pariinkin otteeseen kuvata vatsan päältä, mutta koska kohtu oli niin taaksepäin kallistunut niin ei onnistunut. Lopulta kuvattiin sitten emättimen kautta, ja sieltäkin saatiin yli puoli tuntia kuvailla että minityyppi käännähti sen verran että niskaturvotus saatiin mitattua. Lähes koko ajan köllötteli selin meihin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kovasti jo jumppas tosin mutta kääntymään ei suostunut!
 
Meillä kans Tyksissä sai näköjään tulokset nyt saman tien nt-ultrassa 😊 Kaikki oli hyvin ja turvotusta vaan 1mm. Riskilukuja eivät itseasiassa ees sanoneet tarkkaan, mutta kuulemma ei mitään erityistä riskiä. Kyllä tuli taas hetkeksi huojentunu olo ♥️
Me käytiin kans tyksissä ja saatiin tulokset siinä heti :Smiling Face With Smiling Eyes: Riskilukuja ei meillekään sanottu, turvotus oli 0,7 mm. Ne riskiluvut oli kirjattu sähköiselle neuvolakortille, jos haluaa sieltä käydä katsomassa. Meillä oli kaikki hyvin :red-heart: On kyllä huojentunut olo, mutta vielä en ole uskaltanut esim. töissä kertoa.
 
Onko teillä nt kuvattu vatsan päältä vai emättimen kautta? Mulla kätilö yritti pariinkin otteeseen kuvata vatsan päältä, mutta koska kohtu oli niin taaksepäin kallistunut niin ei onnistunut. Lopulta kuvattiin sitten emättimen kautta, ja sieltäkin saatiin yli puoli tuntia kuvailla että minityyppi käännähti sen verran että niskaturvotus saatiin mitattua. Lähes koko ajan köllötteli selin meihin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kovasti jo jumppas tosin mutta kääntymään ei suostunut!

meillä ultrattiin sekä että. aloitti emättimen kautta mutta hetken päästä sanoi että tikku joutuu olla niin pystyssä että vaihtaa ultrauksen vatsan päältä. nt mitan kyllä otti emättimen kautta.
 
meillä ultrattiin sekä että. aloitti emättimen kautta mutta hetken päästä sanoi että tikku joutuu olla niin pystyssä että vaihtaa ultrauksen vatsan päältä. nt mitan kyllä otti emättimen kautta.
Okei. Meillä tais valmistautumisohjeissa lukea että ultrataan vatsan päältä. Onneks olin käynyt varhaisultrassa niin ei tarvinnut säikähtää vaikka piti emättimen kautta ultrata.
 
Takaisin
Top