Neuvolakäynnit

Eikä! Meni taas neuvolan soittoaika ohi! Täytyy laittaa huomiselle muistutus…
 
Eikä! Meni taas neuvolan soittoaika ohi! Täytyy laittaa huomiselle muistutus…

Se on muuten yllättävän hankala muistaa :grin Soittelin itse melkein samantien ihan sen takia että oli yhtenä päivänä soittoajan puitteissa vapaa väli :hilarious:

Ja sain varattua neuvolan lomaviikon alkuun niin ei tarvitse heti olla työajalla menossa mutta on sitten heti alkuviikosta alta pois jos haluaa lomalla johonkin suuntaan kotoa liikkua.
 
En ajatellut eka käynnille miestä mukaan, on varmaan töissäkin. Ultriin sitten mukaan.
 
mulle varattiin neuvola 9.8., tarkoituksella vasta varhaisultran jälkeen, kun on siellä tsekattu ensin tilanne.
 
vielä 18päivää ekaan neuvolaan, aika kyllä menee hitaasti :grin

Minulla olisi ensi viikon maanantaina ja siihenkin tuntuu olevan ikuisuus :grin Mitenhän se tuntuukin että tämä alkuraskaus aina matelee ja sitten yhtäkkiä onkin jo ihan loppumetreillä :wideyed:Tällä hetkellä vähän muutenkin sellainen olo että voisi skipata tämän raskausajan tästä välistä ja siirtyä suoraan synnyttämään, kovin ankealta näytti tuo raskaussovelluksen 15 % raskaudesta takanapäin :hilarious: ehdin raskaussovelluksenkin tarkistaa varmaan viidesti viikon vaihtumista odotellessa :p
 
Taidetaan katsoa samaa kelloa, kun ei se täälläkään tunnu liikkuvan. :hilarious: Töissä menee aika mukavan nopeasti

Neuvolaan vielä kaksi viikkoa, mutta varhaisultrassa ensin tarkistus onko siellä ketään. :angelic:
 
Taidetaan katsoa samaa kelloa, kun ei se täälläkään tunnu liikkuvan. :hilarious: Töissä menee aika mukavan nopeasti

Neuvolaan vielä kaksi viikkoa, mutta varhaisultrassa ensin tarkistus onko siellä ketään. :angelic:

Minulla on nyt kesäaikaan ollut töissäkin vähän löysempää kun tulee äkillisiä asiakasperuutuksia jne. niin se ei yhtään edesauta tätä ajan kulumista :hilarious: toisaalta en kyllä yhtään odota syksyä ja aikataulujen normalisoitumista kun tietää sitten taas että iltapäivät on täyteen buukattu ja pitäisi täyttä työaikaakin jaksaa alkaa tehdä :facepalm::hungover:

Olisi kiva möllöttää 80 % työajalla loppuun asti mutta taloudellisista syistä pakko koittaa tienata säästöön ja yrittää tietysti äippärahaakin nostaa :rolleyes:
 
Ensimmäinen neuvola-aika varattu viime viikolla, se saatiin viikolle 30. Oman alueen terveydenhoitaja lomalla silloin, mutta saatiin kollegalle aika. Mies lähdössä myös mukaan, kun on lomalla :)
 
Ensimmäinen neuvola käytynä, korjasin lasketun ajan listaan, kun neuvolan laskuri antoi pari päivää aiemman päivän. Käynti oli vähän aikaisessa vaiheessa kesälomien vuoksi, mutta eipä se mitään.
 
Mä pidän kyllä omasta lasketusta päivästäni kiinni kun tiedän ovulaatiopäivän. Viimeksikin neuvola joutui vaihtamaan lasketun ajan sille mun omalle tietämälleni päivälle. Neuvolan laskuri toimii 28 päivän kierron mukaan, luullakseni. Vai onko jollain parempaa tietoa?
 
Mä pidän kyllä omasta lasketusta päivästäni kiinni kun tiedän ovulaatiopäivän. Viimeksikin neuvola joutui vaihtamaan lasketun ajan sille mun omalle tietämälleni päivälle. Neuvolan laskuri toimii 28 päivän kierron mukaan, luullakseni. Vai onko jollain parempaa tietoa?
Joo, niin taitaa olla. Itselläkin tuli se kaksi päivää myöhempi aika, kun laskin sillä 30 päivällä, mikä keskimäärin on kierron pituus itsellä. Mulla ei ole päivälleen ovulaatio tiedossa, joten eipä tuon niin väliä vaikka vähän muuttuikin. Sitähän katsellaan pitkin matkaa ultrissa sitten.
 
Nyt on neuvola varattu elokuun alkuun. Mukava mennä vasta silloin, niin pääsee samalla reissulla ottamaan seulontaverikokeet :)
 
Joo, niin taitaa olla. Itselläkin tuli se kaksi päivää myöhempi aika, kun laskin sillä 30 päivällä, mikä keskimäärin on kierron pituus itsellä. Mulla ei ole päivälleen ovulaatio tiedossa, joten eipä tuon niin väliä vaikka vähän muuttuikin. Sitähän katsellaan pitkin matkaa ultrissa sitten.

Minulla kans olisi kolme päivää myöhemmin, jos lasken oikealla, pitemmällä kierrolla. Ultrassahan se koko sitten näkyy. :happy: Neuvolan lasketulla ajalla menen tällä hetkellä
 
Mulla jo ens viikolla neuvola kun vaihtuu rv8. Onko se aina näin aikaisessa vaiheessa? Jotenki tuntuu että esikoisen neuvolaa piti odottaa kauhean kauan ja tämä tulee jo näin pian.
 
Nyt on ensimmäinen neuvolakäynti takana :happy: kiva fiilis jäi, vaikka aika perusasiaa käytiinkin mutta mukava oli käydä vielä asioita läpi! Täällä lääkäriaika varattiin jo kahden viikon päähän jossa kuulemma ultrataan ja sen jälkeen sitten varaillaan nt-ultra aika. Mukava, ettei tarvitse enää pidempään odottaa ultraa.

Ja kuulemma "pääsen" myös aikaisemmin sokerirasitustestiin suvun diabeteksen vuoksi. Hyvähän se tietysti on että tutkitaan ajoissa, pitänee yrittää olla lukematta kauhukertomuksia ennen sitä, sopivasti pystyisin varmaankin ajan varaamaan lomalle niin ei tarvitse töistä pyytää vapaata vielä :angelic:
 
Takaisin
Top