Eikä! Meni taas neuvolan soittoaika ohi! Täytyy laittaa huomiselle muistutus…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikä! Meni taas neuvolan soittoaika ohi! Täytyy laittaa huomiselle muistutus…

vielä 18päivää ekaan neuvolaan, aika kyllä menee hitaasti![]()
Tällä hetkellä vähän muutenkin sellainen olo että voisi skipata tämän raskausajan tästä välistä ja siirtyä suoraan synnyttämään, kovin ankealta näytti tuo raskaussovelluksen 15 % raskaudesta takanapäin
ehdin raskaussovelluksenkin tarkistaa varmaan viidesti viikon vaihtumista odotellessa Taidetaan katsoa samaa kelloa, kun ei se täälläkään tunnu liikkuvan.Töissä menee aika mukavan nopeasti
Neuvolaan vielä kaksi viikkoa, mutta varhaisultrassa ensin tarkistus onko siellä ketään. :angelic:
toisaalta en kyllä yhtään odota syksyä ja aikataulujen normalisoitumista kun tietää sitten taas että iltapäivät on täyteen buukattu ja pitäisi täyttä työaikaakin jaksaa alkaa tehdä 

Joo, niin taitaa olla. Itselläkin tuli se kaksi päivää myöhempi aika, kun laskin sillä 30 päivällä, mikä keskimäärin on kierron pituus itsellä. Mulla ei ole päivälleen ovulaatio tiedossa, joten eipä tuon niin väliä vaikka vähän muuttuikin. Sitähän katsellaan pitkin matkaa ultrissa sitten.Mä pidän kyllä omasta lasketusta päivästäni kiinni kun tiedän ovulaatiopäivän. Viimeksikin neuvola joutui vaihtamaan lasketun ajan sille mun omalle tietämälleni päivälle. Neuvolan laskuri toimii 28 päivän kierron mukaan, luullakseni. Vai onko jollain parempaa tietoa?
Joo, niin taitaa olla. Itselläkin tuli se kaksi päivää myöhempi aika, kun laskin sillä 30 päivällä, mikä keskimäärin on kierron pituus itsellä. Mulla ei ole päivälleen ovulaatio tiedossa, joten eipä tuon niin väliä vaikka vähän muuttuikin. Sitähän katsellaan pitkin matkaa ultrissa sitten.
Neuvolan lasketulla ajalla menen tällä hetkellä
kiva fiilis jäi, vaikka aika perusasiaa käytiinkin mutta mukava oli käydä vielä asioita läpi! Täällä lääkäriaika varattiin jo kahden viikon päähän jossa kuulemma ultrataan ja sen jälkeen sitten varaillaan nt-ultra aika. Mukava, ettei tarvitse enää pidempään odottaa ultraa.