Neuvolakäynnit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Sain varattua nyt neuvolakäynnin. Elokuun alkuun meni. Ensin on terkkarikäynti ja sen jälkeen lääkäri.
 
Minulla ensimmäinen käynti on jo ensi viikolla. Mukavan joustavasti sain ajan varattua, kun pyysin ajan iltapäivälle, ettei tarvitsisi kysyä vielä töistä vapaata, vaan saisin käytettyä työajan liukumaa.
 
30 päivä on eka neuvola, sillon ois 8+1. mukavaa kun meillä ultrataan ekalla käynnillä jo :)
 
30 päivä on eka neuvola, sillon ois 8+1. mukavaa kun meillä ultrataan ekalla käynnillä jo :)

Mistä tiedät ultrauksesta? :) Olisi kiva tietää ultrataanko täälläpäin neuvolassa, mutta luulen, että ei.
 
Yritän muistaa huomenna varata neuvolan ensikäynnin :)
 
Lähteekö teillä mies mukaan neuvolaan?
En usko että mies tulee mukaan ainakaan ensimmäisellä kertaa. Tämä on jo neljäs raskaus, niin kaikki on jo niin tuttua.
 
Lähteekö teillä mies mukaan neuvolaan?

mitä hieman ehdittiin jutella, niin ei taida tulla. miehellä on viimenen työpäivä ennen kesälomaa just sillon neuvolapäivänä, niin tuskin ehtisikäön kun sillä on paljon töitä. Tämä on toinen raskaus. Eiköhän noihin ns tärkeimpiin, nt- ja rakenneultriin tule :shy:
 
Ei varmaan ainakaan ekalle kerralle kun jouduttaisiin koko perheellä lähtemään. Lähinnä varmaan noihin ultriin tulee mukaan. Ei tainnut kuopuksenkaan kohdalla enää hirmu moneen neuvolaan osallistua, esikoisestakin kävin enimmäkseen yksin ihan miehen työn vuoksi.
 
Mulla vielä niin aikaiset päivät että en taida vielä varata, ettei tarvitse perua niinkuin viimeksi. Varhaisultran varasin heinäkuun loppuun yksityiselle, kun kesällä aikoja vähemmän ja se on helppo perua.

En usko että mies tulee muihin kuin ultriin. Ensimmäisen kohdalla tais parissa käydä. Meillä on esikoinen vaikeasti kehitysvammainen niin hänen erilaisia käyntejä sen verran usein, että niissä jo tarpeeksi järjestelmistä.
 
Mies on ilmoittautunut ainakin ekalle neuvola käynnille mukaan. :angelic: Katsotaan sitten muut erikseen.
 
Heinäkuun lopussa eka neuvolavisiitti. Alustavasti sovittiin miehen kanssa että hän ei tule sinne koska seuraava neuvolatapaaminen on joka tapauksessa perhetapaaminen.
 
Olin ajatellut soitella perjantaina neuvolaan, mutta unohdin soittoajan. Huomenna uusi yritys!
 
Pitäis kai itsekin kohta soitella. Vähän ollut hankala löytää sopivaa hetkeä, kun on tuo kaiken kuuleva esikoinenkin lomalla :grin
 
Takaisin
Top