Neuvolakäynnit

Meillä neuvola 24.6. Olisi kiva päästö varhaisultraan, ja ehkä se voisi olla endon takia mahdollista. Ei oo varaa nyt käydä yksityisellä.
 
Ensimmäinen neuvola on varattu 8+2, joutuu vielä pari viikkoa odottelemaan. Ihan epätodellinen olo että onko tuolla masussa edes ketään, sama oli edellisissä raskauksissa. En kyllä usko ennen kuin kuulen joko sydänäänet tai näen ultralla:hilarious:
 
Eka neuvola varattu, vielä menee muutama viikko :)
Neuvolan mukaan laskettu siirtyi päivällä, eli nyt 15.2. Eikä viikot siis poksukaan tänään, vaan huomenna :hilarious:
 
Varasin myös neuvolan, mutta se meni aika pitkälle. Viikkoja on tuolloin kasassa 10+0. Pitäisi kuulemma vielä varata labra-ajat erikseen. Aikaa tuohon on vielä reilu 4vk, joten eipä kannata pidätellä hengitystä.
 
Eka neuvola oli tänään ja oli kyllä positiivinen käynti. Pahasti tulee osumaan ultra aivan keskelle lomaa ja sitä, kun piti olla ihan eri päin suomea mutta näillä mennään. Huomenna varhaisultra 8+1 (nlan laskurissa 8+6), kiva saada varmempi koko ja toivottavasti kaikki siellä hyvin :nailbiting:
 
Heips! Meillä on eka neuvola vasta 12.7 ja silloin olisi rv 9+0:) on ollut pitkään säännöllinen kierto ja neljäs lapsi tosiaan tulossa niin ei katsottu varhaisultraa tarpeelliseksi.

En millää tosin malttaisi odottaa että tää pieni tulokas päästäisiin sitten näkemään

Tsemppiä kaikille raskauteen
 
Mä en oo vielä soitellut neuvolaan. Soittelen ehkä ens viikolla.
 
Eka neuvola 1.7. ja ainakin puhelimessa ollut terkka oli sitä mieltä et neuvolan terkkari laittaa sit lähetteen varhaisultraan viikkojen tarkistukseen. Mulla tosiaan pitkät ja epäsäännölliset kierrot, laskettu aika ei oikein voi pitää paikkaansa.
 
Eka neuvola ois 7+4, päivä varhaisultran jälkeen. :) Harmittaa etten saanut samalle terkalle aikaa, jonka luona ollaan käyty kuopuksen raskausajoilta asti.
 
Ajattelin soitella neuvolaan juhannuksen jälkeen
 
Minulla on eka käynti 14.7. Silloin on viikkoja jo 10+?. Kesälomat vaikuttaa noihin nyt paljon.
 
Mulla varhaisultra ja eka neuvola peräkkäisinä päivinä ens viikolla. Nopeasti meni aika kun varasin noi alkukuusta jo niin sillon tuntu ettei ne ajat tuu ikinä.
 
Minulla on eka käynti 14.7. Silloin on viikkoja jo 10+?. Kesälomat vaikuttaa noihin nyt paljon.

Mulla myös 10+jotain. Meidän neuvolassa oli noita ensikäyntejä ainakin nyt kesällä tarjolla vaan maanantaisin. 1,5h varattu aikaa niin ymmärtäähän sen ettei välttämättä saa joka päivälle niin pitkiä aikoja jos on vielä henksua koronahommissakin lomien lisäksi.
 
Mulla on neuvolakäyntejä 7.7. Ja sen jälkeen täytyy katsoa pitääkö mennä yksityiselle ultraan vai onko väli kunnalliseen ultraan sopiva itselle. Miten niin malttamaton
 
Mä varailinkin jo tänään neuvolaan ajan. Sain sen 14.7. Siellä ultrataan ja katotaan miten pitkälle raskaus edennyt epäsäännöllisen kierron takia. Viikkoja sillon 7+3
 
Takaisin
Top