Neuvolakäynnit

N 50€ maksaa omakustanteisesti ferritiinimittaus.

Muoks. Tossa siis mukana välttämättömimmät kokeet myös arvon luotettavuuden varmistamiseen.

Joo, mä oonkin käyny sitä muutaman kerran mittauttamassa, mutta edellisestä on aikaa. Paikallinen tk ei ota edes yksityisen lääkärin lähetteellä, joten täytyy ehkä suunnitella lomareissun yhteyteen, missä on halvempi labra.
 
Mulla neuvola tiistaina. Jotenkin jännittää, vaikka ei tässä ekaa kertaa ollakaan :grin
Sit saa lähetteen verikokeisiin, nt-ultraan ja yh, sokerirasitukseen.
 
Mulla neuvola tiistaina. Jotenkin jännittää, vaikka ei tässä ekaa kertaa ollakaan :grin
Sit saa lähetteen verikokeisiin, nt-ultraan ja yh, sokerirasitukseen.

Muakin jännitti ihan kympillä! :laughing002
Ja voi joo, olin jo ehtiny tuon sokerirasituksen unohtaa. Siihenkin mä taas joudun. :sick009
 
Olin niin "rohkea" että siirsin tämänviikkoisen neuvolan suosiolla parin viikon päähän kuun loppuun.
 
Itse veikkaan että tää on ainakin viikon nuorempi, mitä 28 kp mukaan. Koska mulla on pidempi kierto ja satunnaisesti epäsäännöllisyyttä. Mutta ei se tunnu neuvolassa kiinnostavan, ne elää täällä ton 28 kp mukaan eikä tarkasta ultrallakaan.

Meillä katsottiin, mutta sanoivat että nt-ultrassa vasta vaihtavat lasketun ajan jos niikseen on. Mutta oli mun kanssa samaa mieltä, kun sanoin millaisilla viikoilla luulen olevani.
 
Aika harvassa neuvolassa ne taitaa ultrata.
Tuntuu kyllä tosi pitkältä ajalta odottaa nt-ultraan, koska ei voi tosiaan tietää, onko siellä edes mitään. Jotenkin tosi julmaa olla monta kuukautta iloisesti raskaana, ja sitten jos vedetäänkin matto alta.
Mutta minkäs teet :confused005

Mulla on ensimmäinen käynti viikolla 9+, vaikka laskin aiemmin että olisi ollut 10+. Meinasin, että jos pyytäisi kokeilemaan löytyykö sydänääniä. Mutta taitaa olla turhaa, koska viikolla 9 niitä ei todennäköisesti vielä kuule. Saa siis jännittää vielä pidempään :rolleyes:


Kannattaa kokeilla, mulla kuului 6+2 varhaisultrassa!
 
Kannattaa kokeilla, mulla kuului 6+2 varhaisultrassa!

Ei ruvennut kuuntelemaan silloin, sanoi ettei vielä edes yritetä tuossa vaiheessa. Tuskin kuuluu ja aiheuttaa vain huolta äidille.
Ultran sykkeiden kuuntelut taitaa olla vähän eri luokkaa noiden normivehkeiden rinnalla :)
 
Takaisin
Top