Neuvolakäynnit

Minä soitan aikaa loppuviikosta, kun olen kotona ja lapset ja niiden uteliaat korvat hoidossa :grin
 
Minä soitin jo maanantaina, ajattelin että ehkä täällä terkkareiden kesälomat sotkee vapaita aikoa, mutta sain ajan 5.7. jolloin on kasassa 8+0 tai 8+1.

Ja mies tietysti reissusta tuolloin. Ja siitä reissusta on puhuttu jo monta kuukautta :bag: onneksi löytyi seuraavalle viikolle sama aika. Viikkoja sit kasassa 9+1
 
Mulle sattui neuvola heti pari päivää varhaisultran jälkeen (29.6.), mutta täällä neuvolassa ainaki niin huonot laitteet että harvoin saavat näkyville juuri mitään. Maksan silti yksityisen varhaisultran ja käyn katsomassa tarkemmin :grin
 
2.7 varattu varhaisultra yksityiselle ja 14.7 ensimmäinen neuvola. Ollaan lähdössä heinäkuun alussa moikkaa sukulaisia niin hyvä kun sai vielä ajan tohon. Itsellä ei oo hirvee hinku tonne neuvolaan vaikka normaalit käynnit tietenkin käyn. Esikoisella on niin paljon erilaisia käyntejä että on jo nyt vaikeeta niitä sumplia. Ihan kiva siellä on kertoo jos on jotain mielen päällä. Saatiin myös sama terkka kuin esikoisella (toivoin kun tuntee meidän tilanteen) ja hän on todella hyvä. Mies tulee varmaan vain ultriin.
 
Mitenhän kannattaisi tehdä, ollaan muuttamassa toiseen kaupunkiin heinäkuun aikana. Nyt on rv 5+3 eli varmaan sinne heinäkuulle tulisi just eka käynti. Pitäisikö jo nyt soitella tulevaan sairaanhoitopiiriin vai ehtisikö tämän hoitaa vasta muuton jälkeen (siinä kohtaa aika pitäisi jo varmaan saada aika nopsaan)? Onko täällä Päijät-Hämeessä asioivia odottajia? :)
 
Pitäisi varmaan itse tässä jossain vaiheessa varata, ettei neuvoloiden lomat sotke sitä kauhean myöhäiseksi.
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkin varhaisultra 23.6! Neuvola päivää aiemmin :) silloin on rv8 menossa

Crstl, itse kokeilisin jo soittaa mutta toki on riki, ettet löydy järjestelmästä vielä jos muuttoilmoitus ei ole ajantasalla maistraatissa vielä. Mutta joissakin järjestelmissä pystyy varaamaan siitä huolimatta. Ajoissa olisin siksi, että juuri noi loma-ajat varmasti vähän sotkee :)
 
Varaan neuvolan varmaan vasta varhaisultran jälkeen, joka on siis 8.7. En halua mennä sinne ennenkuin on varmistunut, että kyydissä on oikeasti joku, enkä halua joutua edes perumaan sitä aikaa..
 
Varailen neuvolan varmaan loppuviikosta tai ensiviikolla. Toivottavasti saisin ekan ajan etänä, en millään jaksaisi mennä paikalle riehuvan reilu 1 vuotiaan kanssa. :grin
 
Soittelin alkuviikosta neuvolaan ja varailin aikaa. Se on sitten juhannuksen jälkeisenä maanantaina jolloin viikkoja kasassa 7+4.
Kivaa, oon aina niin tykännyt neuvolakäynneistä. :)
 
mä juuri varasin ekan käynnin ja se on 7.7 jolloin pitäisi olla 8+4 :) varhaisultra oli varattu jo 21.6. mutta sain peruutusajalla pari pvää myöhäisemmäksi, mutta kuitenkin ennen juhannusta kuten halusinkin.
 
Varmaan tiedättekin, että oman neuvolan voi valita. Jos taktikoida haluaa ja tietää että joku neuvola omien reittien varressa on paremmin varusteltu kuin toinen niin eikös sen asiakkaaksi voi siirtyä?

Minun neuvolassani on ultra, ja ajan on yleensä saanutkin viikon parin päästä soitosta. Silloin varmistetaan että pikkuinen on kyydissä ja sydänkin yleensä näkyy. Siitä on sitten helppo varailla ajat seulontoihin jos niihin haluaa osallistua.
 
Sainkin neuvolaan ajan jo huomiselle :wideyed: Tuttu henkilö on jäämässä lomalle ja sain lyhyen ajan hänelle, niin ei tarvitse avata koko historiaa taas uudelle hoitajalle. (voin avata historiaa tarkemmin salaisella puolella, eli loppuviikosta :))
Ja onnistui myös pelkkä soittoaika, kun minulla on tuore hemoglobiinitulos ja valmiina näytepurkki pissanäytettä varten kotona :grin
 
Takaisin
Top