Neuvolakäynnit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Joko ootte soittanut neuvolaan? Mulla on eka käynti heti juhannuksen jälkeen maanantaina :woot: silloin on 7+ viikot.
 
Mä soitin viime viikolla myös. En oo viikoista varma, olisko silloi 8+1 tai 8+2. Oli kyl ihan yhtä jännittävää soittaa tälleen kolmannella kerrallla ku aiemminkin. :grin
 
Mä soitin viime viikolla myös. En oo viikoista varma, olisko silloi 8+1 tai 8+2. Oli kyl ihan yhtä jännittävää soittaa tälleen kolmannella kerrallla ku aiemminkin. :grin

No joo! Muakin jännitti :grin terkka kuulosti olevan innoissaan :grin
 
Mulla ensimmäinen käynti alle kahden viikon päästä ja silloin viikkoja olisi 6+3. Eka ultra on sitten juhannuksen jälkeen jollon viikkoja on 8+:) jännittää ihan sikana koska esikoinen tulossa:facepalm:
 
Mulla ensimmäinen käynti alle kahden viikon päästä ja silloin viikkoja olisi 6+3. Eka ultra on sitten juhannuksen jälkeen jollon viikkoja on 8+:) jännittää ihan sikana koska esikoinen tulossa:facepalm:

Meilläkin on esikoinen tulossa ja on kyllä jännittävää! Sain neuvola-ajan vasta viikolle 9+5, eli vielä 4,5 viikkoa. Mielestäni meni tosi kauas varsinkin ottaen huomioon että on ensimmäistä kertaa raskaana, mutta eipä mahda mitään. :sad001
 
Meilläkin on esikoinen tulossa ja on kyllä jännittävää! Sain neuvola-ajan vasta viikolle 9+5, eli vielä 4,5 viikkoa. Mielestäni meni tosi kauas varsinkin ottaen huomioon että on ensimmäistä kertaa raskaana, mutta eipä mahda mitään. :sad001
Oho ompa menny kyllä pitkälle aikao_O kannattaa varmaan yksityisellä käydä jos tuntuu yhtään siltä! Tai niin varmaan itse sinuna tekisin:angelic:
 
Oho ompa menny kyllä pitkälle aikao_O kannattaa varmaan yksityisellä käydä jos tuntuu yhtään siltä! Tai niin varmaan itse sinuna tekisin:angelic:
Totta, huojentava kuulla että joku muukin pitää tuota myöhäisenä. Ehkä tosiaan varaan yksityiselle ajan. :angelic:
 
Mulla olis ensimmäinen neuvola 8.7 mietin kun viikkoja on silloin n. 10 että onko ultra samalla? Esikoista odotan.
 
Mulla olis ensimmäinen neuvola 8.7 mietin kun viikkoja on silloin n. 10 että onko ultra samalla? Esikoista odotan.
Kyllä mä ainakin uskoisin et ultra on samalla. Mutta oon kuullu että joissaki kaupungeissa eka ultra on vasta viikolla 12:bored:
 
Kyllä mä ainakin uskoisin et ultra on samalla. Mutta oon kuullu että joissaki kaupungeissa eka ultra on vasta viikolla 12:bored:

ajattelin käydä yksityisellä varhaisultrassa. Katsoin että keimolassa on yksi paikka joka tarjoaa ultraäänitutkimuksia :) jaksa odottaa yli kuukautta :D
 
Kyllä mä ainakin uskoisin et ultra on samalla. Mutta oon kuullu että joissaki kaupungeissa eka ultra on vasta viikolla 12:bored:

Kaikissa neuvoloissa ei ole ultraa ja eka kunnallinen tosiaan on n rv 12 paikkeilla.
Jos hyvä tuuri käy, niin neuvolassa saattaa olla ultra ja sit voi olla mahis että ultrataan
 
Ajattelin käydä varhaisultrassa ensin ja sitten ottaa yhteyttä neuvolaan. Edellisessä keskenmenneessä kävin neuvolassa terkkarin loman takia melko aikaisin, jo viikolla 7. Sen jälkeen menin varhaisultraan, jossa todettiin tuulimunaraskaus. Mulla oli jotenkin epävarma olo mennä sinne neuvolaan, kun aavistelin silloin jo, että jotain on vialla.
 
Joo monessa paikassa ei tosiaan ultrata ennen nt-ultraa. Joka on viikoilla 11-13. Pitkä aika odottaa.
Ja eka käynti viikolla 9 on ihan normaalia :)
 
Mun kaveri sanoi tänään, että meillä ultrataan nykyään ekassa neuvolassa jos ultrahuone on vapaa.

Tulispa nopee porukkaa, niin sais salaisen ryhmän. En tykkää yhtään kirjottaa julkisella puolella.:rolleyes:
 
Mä ajattelin huomenna soittaa neuvolaan. Varmasti kesälomat sotkee jonkin verran, niin saas nähdä koska ensimmäinen aika mahtaa olla. Jotenkin olisi kiva päästä keskustelemaan km-pelosta, mutta en tiedä onko niillä sitten aikoja kuinka pian.
 
Minä soitin tänään. Juhannuksen jälkeiselle viikolle sain ajan eli tasan 3 viikon päähän.
 
Mä en ole vielä soittanut, kun ei menkat ole vielä edes myöhässä. Vaikka oli kyllä testissä niin selkeä viiva, että olisikohan ovis voinut olla aiemmin.
 
Minä soitin jo maanantaina, ajattelin että ehkä täällä terkkareiden kesälomat sotkee vapaita aikoa, mutta sain ajan 5.7. jolloin on kasassa 8+0 tai 8+1.
 
Takaisin
Top