Neuvolakäynnit

Mä kävin tänään neuvolassa. Mut on ultrattu naistenpolilla 12.1 jolloin 7+2 ja syke. Tänään olis 9+3 ja neuvolan täti kysyi josko lääkäri kerkeis ultrata. No kerkeshän se mutta ei löytänyt sykettä tämän neuvolan ultra on vanha..... joten nyt sitten jännitetään huomiseen miten käy kun menen toiseen neuvolaan jossa tarkempi ultra. Takana tosiaan 4 keskenmenoa.

Voi ei mikä tilanne :sorry: Toivottavasti kyseessä oli nyt vaan jokin laitteesta johtuva virhe ja saat huomenna hyviä uutisia! Pidän sinulle sormet ja varpaat ristissä :Heartred
 
Mä kävin tänään neuvolassa. Mut on ultrattu naistenpolilla 12.1 jolloin 7+2 ja syke. Tänään olis 9+3 ja neuvolan täti kysyi josko lääkäri kerkeis ultrata. No kerkeshän se mutta ei löytänyt sykettä tämän neuvolan ultra on vanha..... joten nyt sitten jännitetään huomiseen miten käy kun menen toiseen neuvolaan jossa tarkempi ultra. Takana tosiaan 4 keskenmenoa.

Tsemppiä Evy80 :Heartred
 
Mä kävin tänään neuvolassa. Mut on ultrattu naistenpolilla 12.1 jolloin 7+2 ja syke. Tänään olis 9+3 ja neuvolan täti kysyi josko lääkäri kerkeis ultrata. No kerkeshän se mutta ei löytänyt sykettä tämän neuvolan ultra on vanha..... joten nyt sitten jännitetään huomiseen miten käy kun menen toiseen neuvolaan jossa tarkempi ultra. Takana tosiaan 4 keskenmenoa.
Voi ei mikä tilanne sulla siellä, ei ehkä tule uni yöllä :nailbiting:. Tsemppiä, hengessä mukana :Heartred
 
Mä kävin tänään neuvolassa. Mut on ultrattu naistenpolilla 12.1 jolloin 7+2 ja syke. Tänään olis 9+3 ja neuvolan täti kysyi josko lääkäri kerkeis ultrata. No kerkeshän se mutta ei löytänyt sykettä tämän neuvolan ultra on vanha..... joten nyt sitten jännitetään huomiseen miten käy kun menen toiseen neuvolaan jossa tarkempi ultra. Takana tosiaan 4 keskenmenoa.


Tänään sitten varmistui se mitä eilen pelkäsin. Sykettä ei löytynyt. Valmistava lääke otettu ja perjantaina osastolle tyhjennykseen kun raskausviikkoja jo yli 9.

Melkein voisi sanoa et tähän on jo melkein tottunut tai paremminkin turtunut. Kipu ja tuska on kyllä aina yhtä kova. Pitää kuotenkin olla onnellinen että on onnistunut saattamaan maailmaan edes yhden ihanan lapsokaisen.

Tsemppiä teille kaikille loppuodotukseen.
 
Tänään sitten varmistui se mitä eilen pelkäsin. Sykettä ei löytynyt. Valmistava lääke otettu ja perjantaina osastolle tyhjennykseen kun raskausviikkoja jo yli 9.

Melkein voisi sanoa et tähän on jo melkein tottunut tai paremminkin turtunut. Kipu ja tuska on kyllä aina yhtä kova. Pitää kuotenkin olla onnellinen että on onnistunut saattamaan maailmaan edes yhden ihanan lapsokaisen.

Tsemppiä teille kaikille loppuodotukseen.

Eikä :sad010Tuntuu tosi pahalta puolestasi. Ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan noin montaa menetystä. Toivottavasti pääset juttelemaan tästä ihan ammattilaisenkin kanssa, vaikka eihän sekään tuskaa poista.

Jaksamisia sinulle ja perheellesi :Heartred
 
Tänään sitten varmistui se mitä eilen pelkäsin. Sykettä ei löytynyt. Valmistava lääke otettu ja perjantaina osastolle tyhjennykseen kun raskausviikkoja jo yli 9.

Melkein voisi sanoa et tähän on jo melkein tottunut tai paremminkin turtunut. Kipu ja tuska on kyllä aina yhtä kova. Pitää kuotenkin olla onnellinen että on onnistunut saattamaan maailmaan edes yhden ihanan lapsokaisen.

Tsemppiä teille kaikille loppuodotukseen.

Voi ei, niin ikävä kuulla. :sad010 Kovasti voimia teille surun keskelle! Onneksi teillä on jo yksi ja varmastikin niin ihana lapsi. :Heartpink
 
Tänään sitten varmistui se mitä eilen pelkäsin. Sykettä ei löytynyt. Valmistava lääke otettu ja perjantaina osastolle tyhjennykseen kun raskausviikkoja jo yli 9.

Melkein voisi sanoa et tähän on jo melkein tottunut tai paremminkin turtunut. Kipu ja tuska on kyllä aina yhtä kova. Pitää kuotenkin olla onnellinen että on onnistunut saattamaan maailmaan edes yhden ihanan lapsokaisen.

Tsemppiä teille kaikille loppuodotukseen.
Voimia toipumiseen :Heartred
 
Mä mietin, kun nt-ultraan on vielä 2 viikkoa ja 3 päivää ja 13 tuntia aikaa (:hilarious:), että kysyiskö neuvolasta, että voisiko käydä kokeilee saada sydänääniä kuuluviin ensi viikolla... Millä viikoilla ootte saanu kuuluviin? Mulla alkaa ens maanantaina vko 11+0. Viime raskaudessa sain ajan ultraan noin viikkoa ennen nt-ultraa, koska olin ihan hermoraunio odottelun ja epäilysten takia.

Tiiä sit miten mun mielenrauhan kanssa kävisi, jos sydänääniä ei saataisi kuulumaan, mikä vois olla hyvin mahdollista. Et miettisinkö sit vaa enemmän, että onko siellä edes elämää ja ahdistuisin siitä. Nyt oon osannut ihan ihmeen rauhallisesti olla tässä vaikka, joka päivä mielen valtaa epäilys ja pieni pelko, että mikähän tilanne tuolla masussa todellisuudessa on...
 
Mulla viime raskaudessa näemmä 13+4 kuunneltu ekan kerran sykkeet. Tsekkasin neuvola kortista..:) silloin mulla oli koti Doppler lainassa hetken (angelsounds) ja sain helposti kuuluviin jo tuota aikaisemmin :pompus:

Mulla oli nyt eka neuvola jo vkolla 7 ja seuraava RV 14+4(!) :joyful: pitkä väli mutta ei haittaa kun tuttua hommaa jo:grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: NL
Mä mietin, kun nt-ultraan on vielä 2 viikkoa ja 3 päivää ja 13 tuntia aikaa :)hilarious:), että kysyiskö neuvolasta, että voisiko käydä kokeilee saada sydänääniä kuuluviin ensi viikolla... Millä viikoilla ootte saanu kuuluviin? Mulla alkaa ens maanantaina vko 11+0. Viime raskaudessa sain ajan ultraan noin viikkoa ennen nt-ultraa, koska olin ihan hermoraunio odottelun ja epäilysten takia.

Tiiä sit miten mun mielenrauhan kanssa kävisi, jos sydänääniä ei saataisi kuulumaan, mikä vois olla hyvin mahdollista. Et miettisinkö sit vaa enemmän, että onko siellä edes elämää ja ahdistuisin siitä. Nyt oon osannut ihan ihmeen rauhallisesti olla tässä vaikka, joka päivä mielen valtaa epäilys ja pieni pelko, että mikähän tilanne tuolla masussa todellisuudessa on...


Mulla oli neuvola 9 viikolla, alkio vastasi kokoa 7+5 ja todella hyvin kuului silloin jo sykkeet että kyllä ne jo sinullakin pitäisi kuulua jos ensi viikolla olet jo 11+0 :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: NL
Mä mietin, kun nt-ultraan on vielä 2 viikkoa ja 3 päivää ja 13 tuntia aikaa :)hilarious:), että kysyiskö neuvolasta, että voisiko käydä kokeilee saada sydänääniä kuuluviin ensi viikolla... Millä viikoilla ootte saanu kuuluviin? Mulla alkaa ens maanantaina vko 11+0. Viime raskaudessa sain ajan ultraan noin viikkoa ennen nt-ultraa, koska olin ihan hermoraunio odottelun ja epäilysten takia.

Tiiä sit miten mun mielenrauhan kanssa kävisi, jos sydänääniä ei saataisi kuulumaan, mikä vois olla hyvin mahdollista. Et miettisinkö sit vaa enemmän, että onko siellä edes elämää ja ahdistuisin siitä. Nyt oon osannut ihan ihmeen rauhallisesti olla tässä vaikka, joka päivä mielen valtaa epäilys ja pieni pelko, että mikähän tilanne tuolla masussa todellisuudessa on...
Se varmaankin riippuu paljon siitä että millaiset laitteet neuvolassa on. Joillakin laitteilla voi jo kuulua, mutta vanhemmilla välttämättä ei. Muistaakseni noilla viikoilla joskus testattiin että kuuluuko, ja ei kuulunut. Mutta mulla on fylliä ja laitteet oli tosi einonaikaiset :grin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: NL
Varasin maanantaiaamulle soittoajan terkkarille nii kysäsen silloin, jos voisi tulla käymään ja kokeilla kuunnella sydänääniä. Katsotaan mitä maanantaina sanoo. :)
 
Takaisin
Top