Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää selvisi, oli vaan varmistettu tulos jatkoviljelyllä. Ei tulehduksia ainakaan tänään tulleen tiedon mukaan.Mulla oli virtsanäyte mennyt jatkoviljelyyn, vaikka mitään vti-oireita ei ole. Meneeköhän ne aina raskaana ollessa jatkoviljelyyn vai onko mulla joku oireeton tulehdus?
Edit: vai onko siis bakteeriviljely se jatkoviljely, kun sellainen oli Kantaan merkitty tehtäväksi jo aiemmin? Hitsit kun tää termistö on niin vierasta!
Sain tänään sote tekstarin. Minulle on varattu ma klo 9.00 virtuaali Neuvolan lääkäri.
Ei mitään linkkiä etä yhteyteen ja aika oli varattu ihan livenä neuvola lääkärille. Neuvola oli jo kiinni kun tekstari tuli ja kaupungin terveydenhoidon neuvonta numero ei osannu sanoo mitään kun eivät oo kuulleet tälläsestä virtuaali ajasta ja ihmettelivät ettei ole sitä linkkiä miten voit ottaa virtuaali yhteyden.
Siinäpä onkin aamulla miettimistä meenkö neuvolaan turhaan vai en.
Luulisi, että tuo on virhe, kun tuolla käynnillä neuvolalääkärin pitäisi tehdä sisätutkimus ja se lienee nykyteknologiallakin etänä hieman haastavaa...Sain tänään sote tekstarin. Minulle on varattu ma klo 9.00 virtuaali Neuvolan lääkäri.
Ei mitään linkkiä etä yhteyteen ja aika oli varattu ihan livenä neuvola lääkärille. Neuvola oli jo kiinni kun tekstari tuli ja kaupungin terveydenhoidon neuvonta numero ei osannu sanoo mitään kun eivät oo kuulleet tälläsestä virtuaali ajasta ja ihmettelivät ettei ole sitä linkkiä miten voit ottaa virtuaali yhteyden.
Siinäpä onkin aamulla miettimistä meenkö neuvolaan turhaan vai en.
Luulisi, että tuo on virhe, kun tuolla käynnillä neuvolalääkärin pitäisi tehdä sisätutkimus ja se lienee nykyteknologiallakin etänä hieman haastavaa...
Jos asut lähellä neuvolaa, niin kai sinne voi yrittää vielä soittaa kahdeksalta aamulla ja varmistella. Mutta jos sit myöhemmin tulee linkki johonkin etävastaanotolle, niin kai sillekin voi osallistua siellä neuvolassakin...Kiitos kun vastasit, menen siis sinne paikan päälle tekstarista huolimatta. :)
Jos asut lähellä neuvolaa, niin kai sinne voi yrittää vielä soittaa kahdeksalta aamulla ja varmistella. Mutta jos sit myöhemmin tulee linkki johonkin etävastaanotolle, niin kai sillekin voi osallistua siellä neuvolassakin...
Meidän kunnassa ei käsittääkseni harrasteta ollenkaan etävastaanottoja.
Seuraava neuvola 27.1, silloin olisi 16+4, jokohan silloin saataisiin kuulla tulokkaan sydänääniä :)
Olen ymmärtänyt, että toiselta neuvolan th-käynniltä eteenpäin sydänääniä kuunnellaan. Tosin voi olla väärää tietoa tai poikkeavia käytäntöjäSeuraava neuvola 27.1, silloin olisi 16+4, jokohan silloin saataisiin kuulla tulokkaan sydänääniä :)
Me päästiin tänään kuulemaan 14+3
Heti löytyi äänet ja oli kyllä huojentavaa taas kuunnella sitä jyskytystä. "hevosen laukaksi" terkka sitä kutsui, ja siltä se kyllä kuulostikin.
Pissatestin perusteella joudun sokerirasitukseen jo nyt, enkä vasta viikon 24 tienoilla.