Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oli jotenkin ihana puhelu, tuntui hyvältä jo pidempään keskustella oman työntekijän kanssa. Vaikka täytyy myöntää, että oikeastaan ultran ajanvarausohjeita lukuunottamatta kaikki tieto oli toki jo tullut aktiivisesti googletettua...
Mutta jotenkin ajattelinkin ottaa tämän kontaktin kiitollisena vastaan myös henkisen tuen kannalta. :) Hyvä aavistus oli omasta työntekijästä, hänetkin tietysti etukäteen googletin (...) ja oli saanut kehuja perheiltä!Kirjoitinkin jo tossa ylempänä, että meillä saa käydä työajalla neuvolassa, mutta siitä tarvii sitten sen käyntitodistuksen. Meillä on aina toiminut niin, että ilmoitan vaan pomolle, että lähden klo silloinjasilloin. Sanot vaikka ihmettelijöille, että menet lääkäriin?Tuossa toisessa ketjussa kerroinkin että ensi viikolla, kun viikkoja on 6+6, mennään varhaisultraan ja muutenkin neuvolaan ekaa kertaa. Mulla siis ensimmäinen raskaus ja joitakin terveydellisiä riskejä, joten jo puhelimessa neuvolan täti totesi, että tsekkejä tulee olemaan sitten polilla tiheämmin. Nyt vaan pohdiskelen, kuinka hoitaa nämä työkuvioiden kanssa niin, ettei tarvitsisi vielä työnantajalle tai kollegoille kertoa raskaudesta. Käsittääkseni raskausaikaan liittyvät käynnit voi hoitaa työajalla (ainakin mun noudattamassa TES:issä), mutta kuinka selitän heille poissaolon työpisteeltä (matkat 1h/suunta + itse käynti)?